Archief - [TK] Volledige PC - AMD Athlon 1700+

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bulletto^

Legacy Member
Hallo, ik zou graag volgende setup verkopen

Voeding : 300 W
Mobo : ECS K7S5A
CPU : AMD Athlon XP 1700+
Ram : 384 MB SD RAM
CD-rom : 52x
CD-writer van liteon
FDD : 1.44
Grafische Kaart : Riva Nvidia vga 32 MB
Hdd : Maxtor 40 gig @ 7200 rpm
Lan: 10/100 mbps ethernetcard
Case : Nokia Design - zie foto
http://i46.photobucket.com/albums/f107/Bulletto/29dc2062.jpg
http://i46.photobucket.com/albums/f107/Bulletto/09e1c978.jpg

Incl. scherm 15" van Compaq, toetsenbord en een muis.

Reden van verkoop is dat hij hier toch maar staat, na aankoop van nieuwe pc.

Startbod : 100 EUR
Minimumprijs : 125 EUR
Meeneemprijs : 150 EUR

Kan geleverd worden tot 30 km in omtrek, woonplaats is Opwijk.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
opwijk is toch niet ver van Aalst hé?
verkoopt ge ook in stukken?
zo ja :
hoeveel voor dit :
Mobo : ECS K7S5A
CPU : AMD Athlon XP 1700+
Ram : 384 MB SD RAM

Ik wil eventueel ruilen voor een case : deze

hendrik_huggie

Legacy Member
al verkocht? wil er wel MEER voor geven 135€

toevallig geen modem in pci liggen?

Bulletto^

Legacy Member
Pc nog niet verkocht, sorry voor het late antwoord. Maar heb het nogal druk in de week :/.

Verkoop liefst niet in stukken, liefst in 1 geheel verkocht. Ook liefst geen ruil.

Heb ook nog printer liggen van HP, mag meegenomen worden indien interesse.

UPDATE: sluit vanavond af, ook nog usb pci-kaart met 3 uitgangen op pc.

hendrik_huggie

Legacy Member
Bulletto^ zei:
Pc nog niet verkocht, sorry voor het late antwoord. Maar heb het nogal druk in de week :/.

Verkoop liefst niet in stukken, liefst in 1 geheel verkocht. Ook liefst geen ruil.

Heb ook nog printer liggen van HP, mag meegenomen worden indien interesse.

UPDATE: sluit vanavond af, ook nog usb pci-kaart met 3 uitgangen op pc.
opwijk ligt wel redenlijk ver van mij. hoe kunnen we dat regelen. bod 135 incl alles(hp + usb)

Yeppe

Legacy Member
140 afgehaald . Ik werk in Brussel, dus tot moet te regelen zijn en dan kan ik hem zien werken ook ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan