Archief - [TK] - volledige pc P4 3,2GHz (Prescott)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HUSKE

Legacy Member
Hoi mensen, heb het volgende te koop.

Intel P4 3.2GHZ 1 MB cache (Prescott core)
DFI LANPARTY 875P-T Mobo (1 Maand oud)
1GB RAM 239 MHz @ 2-2-2-5 T1 op 3.2V
Aopen Geforce 6800 GT 256MB DDR3
1 X 120GB sata
1 x 120GB pata
1 x DVD-ROM
1 x DVD-RW DL (16x) (stuk, moet nog binnen gedaan worden onder garantie, doe ik, maandag 05/03/2005)
Koolance case PC2-650BU (Blauw)
Voeding 550W (LC6550 version2.0)
2 x 30 cm UV cffl + 1 x revoltev 80mm kooler (blauw)
Processor is watergekoeld met CPU-300 blok van Koolance, water is van Koolance, ongeveer 1 maand geleden vervangen.
ENKEL nog garantie op CPU, MOBO en DVD-RW DL

17" crt scherm, toetsenbord van casemaster en optische scroll muis gaan ook mee.

Reden verkoop: Gestopt met gamen en heb dus nog ne laptop en ne amd 64, wat voor mijn werk meer als voldoende is.
Laatste spel dat ik gespeeld heb hierop is battlefield 2 en dat bolde perfect. Kan indien gewenst ook mee verkocht worden.

CPU bolt hier cte op 3,8GHz, en videokaart is ook wa geoced, 3Dmark 2003 score is 14,2k.

Wil alles in ene keer kwijt, en liefst afhaling of indien in de buurt kan ik het mss brengen. De case ziet er heel degelijk uit, kan foto's mailen als je wil. Laat dan een pm achter. (Ik kan door de week enkel savonds online)

Ga het morgen ook op kapaza zetten, maar jullie krijgen de eerste keus :p.


Geen belachelijke boden, de verkoop gaat niet door als hij niet genoeg opbrengt.

brechtvm

Legacy Member
another koolance case -> *zucht* :(

bod : 120€ op die case (als gij apart wilt verkope tenminste :$)

HUSKE

Legacy Member
brechtvm zei:
another koolance case -> *zucht* :(

bod : 120€ op die case (als gij apart wilt verkope tenminste :$)

Ik verkoop enkel apart als ik alles kwijtgeraak, en dan is de kast nog juis hetgene dat het laatste weggaat. (Kan ik nog altijd hergebruiken)

Maar ik zou lieft alles ineens buiten hebben, dan ben ik er vanaf.

mythe

Legacy Member
Reden van verkoop?
Als ik geld zou hebben zout mij nog intressen. Mjah, nog 5 maandjes voor vakantiewerk e :p.

handelsguru

Legacy Member
Ik zal beginnen bieden, zodat je verkoop in actie komt ;)

zal wel te weinig zijn maar => bod van 500 euro
wel zonder scherm toetsenbord of muis :)

brechtvm

Legacy Member
120€ op koolance case (enkel case + wc, met cpu block, indien tubing etc nog in deftige staat)

heb geen moddingstuff nodig

ruil + opleg kan eventueel ook, als u daarmee instemt..

lexieboy

Legacy Member
ben geintereseerd in cpu + mobo en eventueel ram
enige richtprijs voor deze ?

Deadelus

Legacy Member
Ik wil de hd sata + dvd speler wel hebben, hoeveel?

Greetz

HUSKE

Legacy Member
faselina staat op kop, maar vind het nog wat weinig. zou er minimum 650 a 700 voor hebben. (redelijke prijs denk ik)

Reden verkoop, we zijn met 2 en hebben 3 pc's + ik game nauwelijks nog. Enkel cs en dat bolt vlot op mijn lappie.

En brechtvm, moest ik apart verkopen zou ik de case wel houden. En tubing enzo is allemaal in orde, alles gecontroleerd en water vervangen toen ik nieuw mobo heb gekocht.

Maar ik verkoop liefst alles in een keer.
Aja, de dvd schrijver is nog steeds niet binnengedaan, heb maandagmorgend een ongeval gehad en heb pas sinds deze avond een vervangwagen, het doel is om hem dit weekend binnen te doen.

faselna

Legacy Member
HUSKE zei:
faselina staat op kop, maar vind het nog wat weinig. zou er minimum 650 a 700 voor hebben. (redelijke prijs denk ik)

Reden verkoop, we zijn met 2 en hebben 3 pc's + ik game nauwelijks nog. Enkel cs en dat bolt vlot op mijn lappie.

En brechtvm, moest ik apart verkopen zou ik de case wel houden. En tubing enzo is allemaal in orde, alles gecontroleerd en water vervangen toen ik nieuw mobo heb gekocht.

Maar ik verkoop liefst alles in een keer.
Aja, de dvd schrijver is nog steeds niet binnengedaan, heb maandagmorgend een ongeval gehad en heb pas sinds deze avond een vervangwagen, het doel is om hem dit weekend binnen te doen.

Wanneer sluit je ?

Hoger ga ik echt niet die min is te hoog dan heb je al andere pc's tweedehnads hier op dit fora

Mvg

brechtvm

Legacy Member
faselna zei:
Wanneer sluit je ?

Hoger ga ik echt niet die min is te hoog dan heb je al andere pc's tweedehnads hier op dit fora

Mvg

denk niet dat er veel pc's aan dit systeem kunnen tippen ;)
énige 'zwakke' dat er inzit is de cpu..
een amd zou 'sterker/sneller' zijn...

maar voor de rest -> SNEL

(en een o zooo mooie case :$)

faselna

Legacy Member
Hmm nie gezien dat er een wc in zat

allee bod 625 en leveren

merk geheugen ?

En wanneer sluit je heb ze asap nodig aub

HUSKE

Legacy Member
Merk geheugen is twinmoss of zoiets.

Afsluiten pas int weekend, als de prijs mij aanstaat.
625 + leveren is veel te weinig, leuven is ook niet bij de deur.

faselna

Legacy Member
HUSKE zei:
Merk geheugen is twinmoss of zoiets.

Afsluiten pas int weekend, als de prijs mij aanstaat.
625 + leveren is veel te weinig, leuven is ook niet bij de deur.


Jammer dan :sad:

HUSKE

Legacy Member
faselna zei:
Jammer dan :sad:

idd, maar aan 625 + brengen hou ik er zelf ook niks meer aan over.
Wou het enkel brengen indien het in de buurt was (50 km is niet echt in de buurt).
Als ge wilt komen halen, dan kunnen we het bod nog in overweging nemen.

HUSKE

Legacy Member
upke, en vergeten te zeggen, op de videokaart zit een vga silincer van artic cooling, originele cooler heb ik ook nog wel ergens liggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan