Archief - [TK] Volledige uitverkoop (GF2/casio zak-pc/256SD ram/pc-kast)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fanatix

Legacy Member
Kstel het volgende te koop

-G force 2 mx 64 ram tv-out
-Zakcomputer casio pocket viewer PV- S660 inclusief kabels en software
-Ramlatje 256 sd ram
-Computerbak, gewoon grijs niks speciaals wel in perfecte staat
-GBA + volgende games (rogue spear, mario advance, NBA jam, driven, Pokémon sapphire, spiderman, Broken sword, King of fighters, mario kart, Gekido, super dodge ball, Tony hawk pro skater 2, Pokémon Gold)
Inclusief oplader + kabels + tasje

Meer volgt nog als mijnen zolder is opgekuisd :p

Edit: Dreamcast (happert af en toe) met volgende games sega rally 2, virtua athlete, vigilante 8 ....
Edit edit: 17 inch scherm geen flatscreen :)

Bieden maar!

Fanatix

Legacy Member
Ben van aalst doe maar bod op de games, mario advance heb ik al bod van 10 euro exc

Kwertie

Legacy Member
zorg in't vervolg voor een duidelijke titel, dit is verplicht (zie ook de regels van dit forum), 'k heb deze nu aangepast, maar normaal is het close...

GBA & Dreamcast plaats je voor je eigen bestwil beter bij het subforum "Console"

Fanatix

Legacy Member
Kwertie zei:
zorg in't vervolg voor een duidelijke titel, dit is verplicht (zie ook de regels van dit forum), 'k heb deze nu aangepast, maar normaal is het close...

GBA & Dreamcast plaats je voor je eigen bestwil beter bij het subforum "Console"

Sorry, zal niet meer voorvallen dank u voor het rechtzetten.

GBA + de 2 pokémons + gekido

33 euro incl

Vinnek wa te weinig alsek voor pokémon sapphire + gold al 20 euro krijg

Daar is bod van 10 euro: https://www.beyondgaming.be/archive/console.105/gba-gba-vele-games.387947

Idd is pc133, bod is genoteerd

Fanatix

Legacy Member
K geadd :)

hoeveel voor :
maffia
colin mcrea

20 euro exc voor te beginne

Roefus

Legacy Member
wanneer sluit ge af want ik heb nog al op 2 latjes ram geboden en ik heb er maar 2 nodig dus ofwel moet ik hier mijn bod intrekken ofwel moet ik van die andere er maar eentje kopen

kweet da het ni zo slim is om het ni eerder te vermelden, zijt ge van plan om da latje ram weg te doen aan die prijs/zou ge het erg vinden moest ik mijn bod intrekken?

Fanatix

Legacy Member
Roefus zei:
wanneer sluit ge af want ik heb nog al op 2 latjes ram geboden en ik heb er maar 2 nodig dus ofwel moet ik hier mijn bod intrekken ofwel moet ik van die andere er maar eentje kopen

kweet da het ni zo slim is om het ni eerder te vermelden, zijt ge van plan om da latje ram weg te doen aan die prijs/zou ge het erg vinden moest ik mijn bod intrekken?

Ik sluit zondagavond af en ik ben het van plan aan dinnen prijs weg te doen als niemand meer bied :)

Roefus

Legacy Member
Gert1 zei:
hoeveel voor case + sd ram?

foto's van case aub


gelieve geen rekening te houden met mijn bod want ik zou het graag intrekken als iemand anders het wil kopen, want ik heb net van iemand 512mb sdram gekocht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan