Archief - [TK] Watercooling setje LOW BUDGET

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hekje

Legacy Member
Hallo. Ik verkoop een watercooling.

Black ice pro I
Hydor L20 Pomp
CPU, VGA, Chipset bloks (waterchill)
Buisvormig reservoir: Alu

http://users.telenet.be/8U6/FOTO/Te koop/WC1.JPG
http://users.telenet.be/8U6/FOTO/Te koop/WC2.JPG
http://users.telenet.be/8U6/FOTO/Te koop/WC3.JPG
http://users.telenet.be/8U6/FOTO/Te koop/WC4.JPG

-Startprijs: 20€
-Op bieden per 5€
-Bieden EXCL !
-Als we aan 40€ zitten, sluit ik STIPT 2dagen later af !
-Alles zit al verpakt in kranten papier. Enkel het adres moet er nog op.
-Bewijs van betaling = Verzenden !!!
-Meeneem prijs is 80€ Excl.

coZm1c

Legacy Member
ik vrees ervoor maar ik waag het er maar op.
verkoop je ook appart?

mvg

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
dus zou dat passen op:

AMD xp2600+
x700pro 256ddr (AGP)
Asrock K7S8XE ?

is het een beetje deftige watercooling,
mn laatste setje van alphacool (160€) had gelekt en 3d kaart was kapot :-/
daarom wou ik dat nimeer, maar nu wil ik het nog eens proberen

Hekje

Legacy Member
Ik heb daar geen idee van. Sorry.
Het Vga blok lekt. Maar dat lijkt mij makkelijk op te lossen...

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
ik denk dat ik toch maar voor duurder geval ga sparen :)
toch bedankt ;)

coZm1c

Legacy Member
hmm hebt ge er soms nog fotos van? en zijt ge zeker dat da ni lekt? :)
btw: da blokske past op verschillende cpu's, ohja zit alle montage materiaal er nog wel bij?

mvg

Hekje

Legacy Member
Alle montage matteriaal zit er bij.
Ik zou eventueel nog duidelijkere foto's kunnen nemen...
maar dan moet ik alles weer uitpakken.
Kies maar ?
Dan maak ik wel foto's in mijn "professionele" studio :D

coZm1c

Legacy Member
lol, euhm als die boringen in het plexi 1/4" zijn ist goe. maarja tis altij beter om de koopwaar eens goed te inspecteren he.;)

mvg

coZm1c

Legacy Member
mja mij is het alleen om die cpu blok te doen.:)
die schroeven zien er nogal roestig uit, waar hebben die gezeten?

Hekje

Legacy Member
Wel toen ik watercooling heb afgebroken, heb ik alles in plastieke zak onder mijn bureau gelegt, nuja... Het is enkel oppervlakkig roest hoor...
Je krijgt er gratis een stuk Schuurpapier met korrel 1000 bij om uw blokken weer mooi te laten glimmen :p

coZm1c

Legacy Member
lol das heel vriendelijk van u.:D
ik doe een bodje van 15 ex dan.

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan