Archief - [TK] Waterkoeling

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Roose

Legacy Member
Hallo,

aangezien ik overschakel naar socket 939 verkoop ik mijn waterkoeling. Had eigenlijk al een cpu jacket gekocht, maar er wordt gebruik gemaakt van push-in fittings (?) en dan moet ik al mijn buizen vervangen. Beetje te weinig tijd om er mij nog serieus met bezig te houden.

- Radiator watercool HTF2 dual rad
nieuwprijs: ?
minimumrijs: 30€​

- Pomp Hydor L20 + reservoir
nieuwprijs: 22€
minimumprijs: 10€​

- Fans 2x Titan Aluminium Frame Fan 120mm
nieuwprijs: 22€/st
minimumprijs: 10€/st​

- Socket A koelblok (onbekend, maar kdenk dat het iets was van AAF-1 of zoieten)
nieuwprijs: ?
minimumprijs: 10€​

- Socket 939 koelblok -> Asetek Antarctica
nieuwprijs: 42€
minimumprijs: 25€​

- Swiftech MCW50 VGA waterblock for ATI/nVidia
nieuwprijs: 46€
minimumprijs: 30€ (nooit gebruikt vanwege die push-in fittings ook)​

Voorkeur gaat uit naar verkoop van volledig setje
minimumprijs waterkoeling socket A : 100 € ( -30 € zonder swiftech)
minimumprijs waterkoeling socket 939 : 115 € ( -30 € zonder swiftech)​

Afhalen kan in de streek van waregem, leveren in de streek van waregem, mechelen of leuven (kom daar wel niet zo heel vaak meer)


staat ook op loveno en tones

groeten,
Roose

easypanic

Legacy Member
Swiftech VGA : € 30 ( indien nooit gebruikt )

Afgehaald te Waregem ;)

Roose

Legacy Member
Staat terug te koop, VGA blokje is verkocht aan easypanic. De rest was eigenlijk verkocht via pm aan iC7-IcE maar al een kleine maand niets meer gehoord van hem. Prijs verlaagd naar 80€ voor alles


groeten,
Roose

Roose

Legacy Member
[MgC]Hammer : bod genoteerd, heb er wel geen idee van hoeveel zoiets kost voor te verzenden, desnoods breng ik het

calimero : alles zit er bij, juist eens gecontroleerd, ook handleiding

calimero

Legacy Member
bod 25euro op antarctica blok (en manual), ik kan het eventueel al vrijdagavond komen halen of zaterdag

edit: het y stukje moet er ook zeker bijzitten

Roose

Legacy Member
Y stukje zit erbij. Bod genoteerd, zal nog via pm laten weten wanneer het past. Nog even wachten of er misschien anderen geinteresseerd zijn :)

[MgC]Hammer

Legacy Member
Van waar ben je mss, want waregem is duurder voor de naft dan met de post ze.

Greetz

Roose

Legacy Member
Zal morgen een foto nemen van pomp en reservoir en eens kijken hoeveel het kost voor te verzenden

groeten,
Roose

Teemto

Legacy Member
25€ op Asetek Antarctica

Is het de 10mm of 1/2' versie?

[MgC]Hammer

Legacy Member
Ik zou liefst wel snel afhandelen, is dit mogelijk?

Dan kan ik waterkoeling nog testen en plaatsen voor fom.

Greetz

Roose

Legacy Member
geen probleem, rad dus verkocht aan [MgC]Hammer (volgens post.be zo'n 3.7€ voor pakket, zal wel minder dan 2 kg wegen). Pomp 700l/u. Heb ook foto genomen van reservoir en pomp maar heb het kabeltje niet bij voor fotos naar pc te versleuren, zal pas voor zaterdag zijn. Volgens handleiding kunnen zowel 10mm als 1/2" darmen aangesloten worden op antarctica.


groeten,
Roose

[MgC]Hammer

Legacy Member
ok, pm me je gegevens + banknr en dan doe ik overschrijving vanavond als k thuis kom.

Greetz

duploxxx

Legacy Member
Roose zei:
Volgens handleiding kunnen zowel 10mm als 1/2" darmen aangesloten worden op antarctica.


groeten,
Roose

:oink: er zijn 2 versies van push fittings op de antartica, dus 10mm of 12mm en het zijn geen schroeffittings, dus kunde ook nie vervangen

dit effe ter info

duploxxx

Teemto

Legacy Member
duploxxx zei:
:oink: er zijn 2 versies van push fittings op de antartica, dus 10mm of 12mm en het zijn geen schroeffittings, dus kunde ook nie vervangen

dit effe ter info

duploxxx

Dat dacht ik toch ook. Waarschijnlijk is de handleiding universeel, dus voor beide versies. Ik heb echter wel de 12mm of 1/2' versie nodig. Anders moet ik ook al mijn 'darmen' vervangen. Dat zie ik nu ook ni echt zitten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan