Archief - [TK] World of Warcraft (+veel gametijd)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cope

Legacy Member
exemplaar van het game zelf die een maandje oud is.
en gametijd tot : 26 Mei (dus nog ongeveer 1 gamecard tijd,denk iets meer)

ik heb het spel nog ni zo lang dus teerde dan ook op de gratis maand dat erbij geleverd was.en registreerde met een gamecard(=60 dagen)


spel zelf = 45 (nieuwprijs)
gamecard = 25 euro (nieuwprijs)

deze zijn de nieuwprijzen.ik wil er toch voor beiden boden van boven de 30 euro hebbe(tesamen)

account word natuurlijk mee geleverd met het spel !

brc

Legacy Member
accounts verkopen is ondertussen eigenlijk zelfs door blizzard zelf al verboden geweest... :s dus be warned...wil je post niet verprutsen maar dit gewoon even laten weten

cope

Legacy Member
wat kwaad kan het ? ik betaal met gamecard enz.. dus

en kheb er genoeg mensen wow zien verkope hier

Rage

Legacy Member
De enige dingen waar de moderators rekening moeten houden zijn dingen die in de wet staan. In de wet staat bij mijn weten niks over doorverkopen van accounts van een computerspel.

Enige waar een koper rekening mee moet houden is dat de account die hij koopt een ban riskeert van zijn aangekochte account. Maar dat is vrij moeilijk omdat de accountnaam niet vermeld staat hier.

Ik heb al een moderator van het diablo2 forum zijn accounts zien verkopen enzo...

dus ik zie niet in waarom dit niet mag.

cope

Legacy Member
en nu stoppen met zo van die discussies,anders ga ik weer de schuld krijgen ofso :p

iLuVaToQ

Legacy Member
tja hij verkoopt eigenlijk het spel ook eh nie alleen zijn account.

brc

Legacy Member
luister ik ga er nu over ophouden ik zeg dit enkel omdat deze regel ondertussen ook in de sticky si op genomen :

17 World Of Warcraft accounts of game met accounts worden niet meer toegelaten daar het door Blizzard zelf verboden is.
Het spel zelf mag wel afzonderlijk verkocht worden.

cope

Legacy Member
//EDIT : sry voor "hevige" reactie.

ma kwil het verkocht geraken en als er strakes een mod de boel komt sluiten is het wel vrij K*t

RSSD

Legacy Member
cope zei:
//EDIT : sry voor "hevige" reactie.

ma kwil het verkocht geraken en als er strakes een mod de boel komt sluiten is het wel vrij K*t

... of geen ...

De NIEUWE REGEL is DUIDELIJK :naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan