Archief - [TK] World Of Warcraft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shishio

Legacy Member
Hallo,

ik verkoop dus het spel WoW, bestaande uit 4 installatie-cd's en een handleiding. Het zit in een alliance-doos, die licht beschadigd is.
Indien de verkoopprijs mij niet aanstaat, gaat de verkoop niet door.

Staat ook op A51.


Mvg,

Philip

shishio

Legacy Member
Ok, tot nu toe heb jij het hoogste bod violator. Indien er niemand hoger biedt tegen vrijdagavond is het voor jou.

Ik ben zelf geregeld in Gent, dus dat is ook al geen probleem.

Violator

Legacy Member
Ik vertrek zaterdagavond wel voor een weekje op reis.

Voor mij ist gelijk om voor of na de reis om af te spreken.
Indien ik het winnende bod heb.

pro-Xi

Legacy Member
Hello,

The selling of World of Warcraft accounts, characters, and/or items is against the Terms of Use - (http://www.worldofwarcraft.com/termsofuse.shtml). Any auctions or ads selling these items may be terminated at any time. If you know of any auctions or ads violating the EULA and/or TOS, feel free to send the information (link if possible) to our Hacks team at [email protected].

When this policy was announced on our front page, we made a point to remind potential buyers in the game to please refrain from buying in-game property with real money. We understand the temptation to purchase better items, but we feel that characters can find ample equipment and money within the game through their own adventuring and questing. Please understand that if you do purchase in-game property from sellers on eBay and personal sites, we may temporarily suspend your account, and at the very least, delete the offending items.


Sincerely,

Darian V.
Blizzard Technical Support
www.blizzard.com/support



BEST SLUITEN DUS....

Citje

Legacy Member
...

hij verkoopt het spel..er staat nergens bij dat hij acounts verkoopt...niets fout mee dus..

Violator

Legacy Member
Dit is toch een WoW versie waarvan je vanaf nul kan beginnen?

shishio

Legacy Member
pro-Xi, In plaats van interessant te komen doen zou je beter de regels eens goed lezen, ik verkoop dus idd alleen het spel.

pro-Xi

Legacy Member
voor deze dan wel mijn excuses maar die andere is gesloten.. maar in je begin post stond er niet echt dat je je enkel het spel verkoopt kon zijn dat je de account ook verkocht, maar verkoop maar weer verder, hopelijk bij deze mijn excuses aanvaard...

shishio

Legacy Member
Geen probleem hoor!
Maar ik zet in mijn beginpost anders wel duidelijk het volgende... :)
ik verkoop dus het spel WoW

Nuja, bieden kan tot 20.00 vanavond. Momenteel heeft Violator het hoogste bod met €18 exclusief vervoerskosten.

ShroeKz.^

Legacy Member
20 Exclusief !!.. sorry dak zo laat ben maar was van half 5 tot 23.30 gaan werken en had ni kunne leze dat vanavond om 20h. afgelopen was !! greetz

shishio

Legacy Member
Het spijt mij ShroeKz.^, maar het zou niet eerlijk zijn tov Violator aangezien de verkoop afgesloten is.

Jow Dieter. :)

ShroeKz.^

Legacy Member
shishio zei:
Het spijt mij ShroeKz.^, maar het zou niet eerlijk zijn tov Violator aangezien de verkoop afgesloten is.

Jow Dieter. :)

Feit, maja k kon probere :) dan maar andere zoeken lol
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan