Deetje
Legacy Member
Ik verkoop mijn AGP geforce 6800 GT 256 GDDR3 ram wegens overstap naar PCI express.
De kaart wordt verzonden op uw risico, ik doe afhaling in Brugge of eventueel station gent en uitzonderlijk vrijdag 10 maart in leuven.
min verkoop prijs 125€
175 € = direct verkocht
kaart is beschikbaar vanaf maandag 6 maart
ik behoud mij het recht...
staat ook hier:
http://forum.loveno.be/showthread.php?t=24173
een factuur heb ik helaas niet meer in het bezit wegens kotverhuis van leuven naar brugge. De kaart werd in mei aangekocht bij Netsquare.
Doos, software, manual en kabels heb ik nog.
Ook mijn mobo verkoop ik : http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=607
MSI K8N Neo 2 Platinum 40 € enkel afhalen in brugge
De kaart wordt verzonden op uw risico, ik doe afhaling in Brugge of eventueel station gent en uitzonderlijk vrijdag 10 maart in leuven.
min verkoop prijs 125€
175 € = direct verkocht
kaart is beschikbaar vanaf maandag 6 maart
ik behoud mij het recht...
staat ook hier:
http://forum.loveno.be/showthread.php?t=24173
een factuur heb ik helaas niet meer in het bezit wegens kotverhuis van leuven naar brugge. De kaart werd in mei aangekocht bij Netsquare.
Doos, software, manual en kabels heb ik nog.
Ook mijn mobo verkoop ik : http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=607
MSI K8N Neo 2 Platinum 40 € enkel afhalen in brugge

Ik heb blijkbaar een fout begaan. Ik had eigenlijk de bieding moeten afsluiten na het bod van Gamer (175€ + 25 €) maar in de rules stond dat je meerdere mensen moet de kans geven.