Archief - [TK] XFX GeForce 7800 GT 256MB DDR3 DUAL DVI VIVO PCI-E

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

formaX

Legacy Member
Ik verkoop mijn GeForce 7800 GT 256MB DDR3 DUAL DVI VIVO PCI-E.

450Mhz/1050Mhz

Eén week oud, slechts paar keer gebruikt.

Alles in doos met factuur.

Gaat de deur uit wegens upgrade naar 7800GTX 512DDR3 versie.

Startprijs €300.

Ik behoud mij het recht niet ...

neomitochondria

Legacy Member
hij mag toch kiezen welke prijs, hij is ook nog vrij nieuw he.

en hij is al overklokt niet?

KoeKaTsJoE

Legacy Member
goedkoopste dat ge gevonden heb in belgië is idd iets van een 330euro

Welk bedrag staat er op de factuur en van welke winkel?

cherouke

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
goedkoopste dat ge gevonden heb in belgië is idd iets van een 330euro

Welk bedrag staat er op de factuur en van welke winkel?

Idd ja, maar kaart komt wel uit Duitsland. Dus vind ik nogal hypocriet om dan met Belgische prijzen te vergelijken. Daarbij komt nog dat je voor je garantie in Duitsland moet zijn wat ook niet altijd even makkelijk is.

CTU_Jackbauer

Legacy Member
bod van 240€ , aangezien ik deze nieuw kan kopen bij hardwareversand.de voor 293€

Greetz

Btw: is er nog garantie en is ie oc'ed

xpr·k

Legacy Member
cherouke zei:
Idd ja, maar kaart komt wel uit Duitsland. Dus vind ik nogal hypocriet om dan met Belgische prijzen te vergelijken. Daarbij komt nog dat je voor je garantie in Duitsland moet zijn wat ook niet altijd even makkelijk is.

idd in geval van garantie kan het dan zijn dat je via de winkel waar je hem aangekocht hebt (waar de faktuur van is dus) moet handelen.
Als ie uit het buitenland komt mag je zoiezo naar die nieuwprijs in dat land kijken imo.

CTU_Jackbauer

Legacy Member
TekkaBlade zei:
:offtopic:

reageer ook eens op je eigen verkoopthread? er zijn vragen gesteld enzo.

eerst eens gaan kijken in de thread en dan uwe mond open trekken :ironic:

Greetz

Trebby

Legacy Member
Plz e, als formaX deze in België heeft gekocht, dan zal hij er wel 330€ betaald hebben, dus stop met zagen dat het te duur is aangezien de opgegeven bronnen DUITS zijn en NIET BELGISCH.

cherouke

Legacy Member
ThaMAN zei:
Plz e, als formaX deze in België heeft gekocht, dan zal hij er wel 330€ betaald hebben, dus stop met zagen dat het te duur is aangezien de opgegeven bronnen DUITS zijn en NIET BELGISCH.

Voor je comment geeft, lees eerst thread, hij zegt zelf de kaart in Duitsland gekocht te hebben.

TekkaBlade

Legacy Member
CTU_Jackbauer zei:
eerst eens gaan kijken in de thread en dan uwe mond open trekken :ironic:

Greetz

Ik poste rond half 6, jij rond half 7...

toontje alger aub, ik wijs je er enkel maar op dat mensen al lang wachtten ( je was al eerder online ook )

voor de rest contacteer je me maar in pm als je problemen hebt.

CTU_Jackbauer

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Ik poste rond half 6, jij rond half 7...

toontje alger aub, ik wijs je er enkel maar op dat mensen al lang wachtten ( je was al eerder online ook )

voor de rest contacteer je me maar in pm als je problemen hebt.

ik heb eergisteren in mijn topic gepost dat ik zaterdag pas meer weet omdat er kortsluiting met dat systeem is gemaakt en dat ie in de rma zit, en wat bedoel je met een toontje alger:rofl:

en stop met formax zijn thread te verstoren , er bestaat ook zoiets als PM
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan