DrWho
Legacy Member
Ik heb hier mijn ouwe getrouwe IIyama Vision Master Pro 450 (A901HT) 19" CRT beeldbuis nog staan. Deze monitor is nog steeds van uitstekende kwaliteit (heeft toen +- 30.000 obfr gekost) en werkt nog perfect. Aankoop zal geweest zijn ergens in '99.
Vlakke diamandtron beeldbuis, perfect onderhouden, altijd in rokersvrije ruimte gestaan!
De reden van vervanging is dat ik op een TFT ben overgeschakeld.
Ik wil er liever iemand anders plezier mee doen, dan hem op het stort terecht te laten komen. Er is écht niets aan.
- Enkel ophalen (of levering indien niet te ver), dat ding weegt 25kg dus post is geen optie
- Testen mogelijk bij ophaling, ik heb niets te verbergen!
Meer details (technisch) kan je HIER vinden
Bieden vanaf 50 euro
meeneem: 65 euro
Vlakke diamandtron beeldbuis, perfect onderhouden, altijd in rokersvrije ruimte gestaan!
De reden van vervanging is dat ik op een TFT ben overgeschakeld.
Ik wil er liever iemand anders plezier mee doen, dan hem op het stort terecht te laten komen. Er is écht niets aan.
- Enkel ophalen (of levering indien niet te ver), dat ding weegt 25kg dus post is geen optie
- Testen mogelijk bij ophaling, ik heb niets te verbergen!
Meer details (technisch) kan je HIER vinden
Bieden vanaf 50 euro
meeneem: 65 euro