Not rly... ebay wou het product niet voor die 2,5€ extra (hij wou het enkel tegen 90€, niet de 92,5€ die ik wou voor de p&p), waardoor zijn bod sowieso verviel... die was trouwens enkel via pm geregeld, waardoor ik het voor de zekerheid op de pub had gezet...
Als mensen hun deal niet willen voorzetten, I leave them be... Ik ben al "blij" dat zo snel iemand anders heb kunnen vinden die de deal overnam!
Hf with the package Gamer! Goeie schijven voor een (zéér!) goeie prijs.