Archief - TKA : Intel Core2Duo E4300

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ssc315

Legacy Member
Ziehier mijn eerste bericht :unsure:
Moet ergens beginnen, hè ! :$

Dus, te koop aangeboden :

Intel core 2 duo E4300 1.8Mhz, 2MB L2, FSB800

de zogenaamde overclock koning wegens x9 multiplier en lage FSB (laat zich lekker overklokken zonder super RAM nodig te hebben)

met faktuur. Garantie tot 25/1/2009 !
boxed, met ongebruikte stockkoeler (koelvlak onaangetast :niceone: )

draai hem permanent op 3Ghz met zalman CNPS9700 , FSB 1333 en Vcore 1.39V; temps idle 27°C en stressed 52°C (screendumps beschikbaar indien gewenst)

draait stabiel op 3.6Ghz (100% overklok) maar wordt ietsje te warm samen met de 2 passief gekoelde 7300 in mijn HTPC case

bieden vanaf 50,-
meeneemprijs 80,-

af te halen regio Antwerpen of via aangetekende verzending (meerkost extra)

staat ook op het Tones forum.

Grtn.,
SSC

ssc315

Legacy Member
niemand meer interesse ? Voor die prijs vind je moeilijk een snellere CPU : eens op 3Ghz geklokt laat ie op SiSoft Sandra een stock E6600 ver achter zich heen. :applause:

'k heb momenteel maar 3 bodjes van 50....

Justchill

Legacy Member
Wilt gij per se aangetekend verzenden? Weet ge wat dat kost?
Allez 52,5€ excl. als ge gewoon verzendt met de post, als er iets misloopt, is't op mijn verantwoordelijkheid.

ssc315

Legacy Member
Justchill zei:
Wilt gij per se aangetekend verzenden? Weet ge wat dat kost?
Allez 52,5€ excl. als ge gewoon verzendt met de post, als er iets misloopt, is't op mijn verantwoordelijkheid.
van mij hoeft er niet per se aangetekend verstuurd worden. 't is alleen voor minder risico ! de post heeft voor mij reeds vele honderden euro's aan pakjes verloren :angry: :sad: .
-
ondertussen bodje van 70 binnengekregen

Justchill

Legacy Member
bron van dat bodje? Vrees da'k daar ni zal kunnen overgaan.

Ja de post, ze hebben ook al eens een P5Bdeluxe kwijtgespeeld van mij; ben naar ombudsdienst gestapt. Is nu onderzoek bezig...

The_Exorcist18

Legacy Member
Bodje kwam van mij, 70€ afgehaald, had via pm gestuurd ;)

Justchill

Legacy Member
ha da mag eigenlijk ni, via pm bieden.. ma ik ga der ni moeilijk over doen ze

The_Exorcist18

Legacy Member
naja, bod staat alvast nog hier, had via pm gewoon even nagevraagd vanwaar verkoper was en dergelijke en daar is bod uit terecht gekomen. En nu staat mijn bod alsnog in de topic zelf, dus geen problemen hier denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan