PsYmon
Legacy Member
Ello,
ik verkoop mijn antec sonata case (eerste versie) zonder voeding. Komt met factuur en is in gloednieuwe staat. Pas een week geleden aangekocht.
Reden voor verkoop: die coolermaster stacker ziet er zo lekker uit he
Minimumprijs: 50 euro EXCLUSIEF verzending
De case is gloednieuw, dus mijn prijs is niet overdreven. Enige wat ontbreekt zijn de rubberen bevestigingsspullekes om uw fan vast te maken. Die krengen schieten door gelijk het niets is
Ophalen kan in gent, versturen kan ook, maar op kosten van de koper.
ik verkoop mijn antec sonata case (eerste versie) zonder voeding. Komt met factuur en is in gloednieuwe staat. Pas een week geleden aangekocht.
Reden voor verkoop: die coolermaster stacker ziet er zo lekker uit he

Minimumprijs: 50 euro EXCLUSIEF verzending
De case is gloednieuw, dus mijn prijs is niet overdreven. Enige wat ontbreekt zijn de rubberen bevestigingsspullekes om uw fan vast te maken. Die krengen schieten door gelijk het niets is

Ophalen kan in gent, versturen kan ook, maar op kosten van de koper.

