Therif
Legacy Member
Ik verkoop een eMac G4 1Ghz met 512MB SDRAM!
Gekocht aan 1000 eurokes op site
-17" Screen
-Ik heb er momenteel 2 partities op: Mac OS-70GB & Backup 6GB
-3XUSB + 2X USB(op klavier)
-Muis(one button)
-2XIEEE1394(FireWire 400)
-Een RJ11(telefoon) & RJ45(ethernet) entry
-En de SuperDrive is een DVD-Burner
-Zeer beperkte gebruik: office, internet, mail...
-Nog in perfecte staat!
-Nog in originele doos!
-Kan direct afgehaald worden
-Verkoop met Tiger 10.4
-Vraag naar Snelle afhandeling
Meeneemprijs 380 Euro Exclusief
Bieden mag vanaf 350 Euro
Gekocht aan 1000 eurokes op site
-17" Screen
-Ik heb er momenteel 2 partities op: Mac OS-70GB & Backup 6GB
-3XUSB + 2X USB(op klavier)
-Muis(one button)
-2XIEEE1394(FireWire 400)
-Een RJ11(telefoon) & RJ45(ethernet) entry
-En de SuperDrive is een DVD-Burner
-Zeer beperkte gebruik: office, internet, mail...
-Nog in perfecte staat!
-Nog in originele doos!
-Kan direct afgehaald worden
-Verkoop met Tiger 10.4
-Vraag naar Snelle afhandeling
Meeneemprijs 380 Euro Exclusief
Bieden mag vanaf 350 Euro
en dat is in vilvoorde als je geinteresseerd zijt