Therif
Legacy Member
Ik verkoop een eMac G4 1Ghz met 512MB RAM!
-17" Screen
-Azerty-Keyboard
-Muis
-SuperDrive
Ik heb er momenteel 2 partities op: Mac OS-70GB & Backup 6GB
3XUSB + 2X USB(op klavier)
2XIEEE1394(FireWire 400)
Een RJ11(telefoon) & RJ45(ethernet) entry
En de SuperDrive is een DVD-Burner
De garantie is al over
Zeer beperkte gebruik: office, internet, mail...
Afhaling in Oppem(Meise), nog in perfecte staat!
Nog in originele doos! Kan direct afgehaald worden
Verkoop met Tiger 10.4, Office, iLife & iWork!
Vraag naar Snelle afhandeling
Meeneemprijs 350€
-17" Screen
-Azerty-Keyboard
-Muis
-SuperDrive
Ik heb er momenteel 2 partities op: Mac OS-70GB & Backup 6GB
3XUSB + 2X USB(op klavier)
2XIEEE1394(FireWire 400)
Een RJ11(telefoon) & RJ45(ethernet) entry
En de SuperDrive is een DVD-Burner
De garantie is al over
Zeer beperkte gebruik: office, internet, mail...
Afhaling in Oppem(Meise), nog in perfecte staat!
Nog in originele doos! Kan direct afgehaald worden
Verkoop met Tiger 10.4, Office, iLife & iWork!
Vraag naar Snelle afhandeling
Meeneemprijs 350€

