Therif
Legacy Member
Verkoop van iBook PowerPC G4 800Mhz 12,1 inch met 640MB DDR SDRAM met Airport Card inclusief.
Hier is alle info dat ik heb gekopieerd van About this mac
Hardware Overview:
Machine Name: iBook G4
Machine Model: PowerBook6,3
CPU Type: PowerPC G4 (3.3)
Number Of CPUs: 1
CPU Speed: 800 MHz
L2 Cache (per CPU): 256 KB
Memory: 640 MB
Bus Speed: 133 MHz
Boot ROM Version: 4.7.7f0
MATSHITACD-RW, leest DVD's en Brand CD's
Built in Audio
1 Digitale uitgang voor schermen + DVI to VGA
Grafische kaart: ATI Mobility Radeon 9200
2XUSB uitgang+1XFireWire uitgang+Ethernet+Phone
Harde schijf van: 30GigaBytes
Andere info
Ik heb hier Tiger op geïnstalleerd, oftewel 10.4, maar mag deze niet meegeven op cd omdat deze maar enkele licenties bevat die niet uit huis mogen.
Ik geef de iBook mee met alle cd's die erbij waren+Doos. De scherm heeft altijd op slaapstand gestaan na 1minuut inactivity, dus nog in perfecte staat.
Nu het belangrijkste: de prijs
Het bieden begint vanaf 500€ en het einddatum is Maandag 20 Februari 2006 om 19u30. Ik neem geen enkele bod na deze tijdstip, ook zeg ik dat u me niet hoeft de PM'en voor een meeneemprijs, wel voor meer info, maar dat kan u op de forum zelf natuurlijk.
Zo, alles is gezegd.
Hier is alle info dat ik heb gekopieerd van About this mac
Hardware Overview:
Machine Name: iBook G4
Machine Model: PowerBook6,3
CPU Type: PowerPC G4 (3.3)
Number Of CPUs: 1
CPU Speed: 800 MHz
L2 Cache (per CPU): 256 KB
Memory: 640 MB
Bus Speed: 133 MHz
Boot ROM Version: 4.7.7f0
MATSHITACD-RW, leest DVD's en Brand CD's
Built in Audio
1 Digitale uitgang voor schermen + DVI to VGA
Grafische kaart: ATI Mobility Radeon 9200
2XUSB uitgang+1XFireWire uitgang+Ethernet+Phone
Harde schijf van: 30GigaBytes
Andere info
Ik heb hier Tiger op geïnstalleerd, oftewel 10.4, maar mag deze niet meegeven op cd omdat deze maar enkele licenties bevat die niet uit huis mogen.
Ik geef de iBook mee met alle cd's die erbij waren+Doos. De scherm heeft altijd op slaapstand gestaan na 1minuut inactivity, dus nog in perfecte staat.
Nu het belangrijkste: de prijs
Het bieden begint vanaf 500€ en het einddatum is Maandag 20 Februari 2006 om 19u30. Ik neem geen enkele bod na deze tijdstip, ook zeg ik dat u me niet hoeft de PM'en voor een meeneemprijs, wel voor meer info, maar dat kan u op de forum zelf natuurlijk.
Zo, alles is gezegd.


