Archief - [tk]bf2 +LMA Manager 2005

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nico

Legacy Member
Hey,
Wegens tijdgebrek verkoop ik BF2 + de key om online te kunnen spelen. Ik garandeer u dat ik de key niet meer gebruik en het game uninstalleer van mijn computer.

Heb ook LMA manager 2005 die weg mag.

Ben van zaventem, minimumprijs is er niet, bieden begint bij 10 euro en blijft tot vrijdagavond 22u online.

Ik kan beslissen in de loop van deze tijd om het game vroeger te verkopen of indien te weinig respons de verkoop af te blazen.

Mvg,
nico

btw : I'm whitelisted

One-t|M@[hINe

Legacy Member
met een key zijn we niets, uw account moet je ook aan de koper geven.

Frado2005

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
met een key zijn we niets, uw account moet je ook aan de koper geven.
Euhm, nee? key kan je toch zo veel x gebruiken als je wil, je kan gwoon niet tegelijk me zelfde key op zelfde server. Ben zeer zeker, je kan met key zoveel accounts maken als je wil. ge kunt dan wel uw account da ge nu hebt heel de tijd verder gebruiken, dus ge zou uw account moeten deleten of op nam van koper zetten.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
frado2005 zei:
Euhm, nee? key kan je toch zo veel x gebruiken als je wil, je kan gwoon niet tegelijk me zelfde key op zelfde server. Ben zeer zeker, je kan met key zoveel accounts maken als je wil. ge kunt dan wel uw account da ge nu hebt heel de tijd verder gebruiken, dus ge zou uw account moeten deleten of op nam van koper zetten.


en wij moeten hem op zijn woord vertrouwen dat hij zijn game gaat uninstallen.

kvinnet toch nie echt fair. als ik nu die game van hem overkoop voor 10€, ff installeer, accountje aanmaak, en doorverkoop voor 15€ heb ik: de game + 5€ winst.. enz enz en op de duur heeft 10 man die cd key

nujah, sry nico. gl me uw verkoop.

nico

Legacy Member
als ge hem hier komt verzieken, dan heb ik ni veel kans op succes he!
ik sta meerdere malen op de whitelist dus beetje vertrouwen is wel gewenst.
meerdere mogelijkheden waarom ik dit niet zou doen.
1 : is niet eerlijk voor de koper. ik zou dit zelf ook niet willen.
2 : geen tijd!

@Frado : bedankt om me een beetje te verdedigen:)

Mag ik vragen om nu ontopic te blijven aub :) dank u
Staat ok op lotverkopen en tones, vergeten te vermelden. op lotverkopen bod van 15 incl.

http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?p=32792#32792

nico

Legacy Member
Omhoog.
op tones is er gevraagd naar ne meeneemprijs
die staat op 25excl.

Samen met LMA manager voor 40 incl

Beasty_82

Legacy Member
Whitelisted! (eigenlijk op Tones forum gekocht, maar tevreden over de verkoop :) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan