Archief - [TK]cpu, moederbord, grafischekaart, voeding, geheugen & kast

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
.1 Inleiding

M'n pc is te koop wegens een upgrade naar Intel Quad & Vista

Wat ik allemaal verkoop: cpu, moederbord, grafische kaart,voeding, geheugen & kast incl. fans.

Garantie is nog aanwezig op cpu, moederbord, grafische kaart & voeding tot December 2008. (Azerty.NL)

ps: cpu & moederbord worden samen verkocht.

ps2: Er zit momenteel een ander voeding in die pc aangezien die Antec Truecontrol niet wil werken met dit systeem. Vind ik althans raar want die voeding werkt dan wel op m'n neef z'n pc. Dus die voeding zit nu momenteel daar en ik heb zijn voeding een "Antec Truepower" die ik gebruik als noodoplossing. Ik zal zeker die Truecontrol nog testen om te zien of pc wilt booten.

Dus m.a.w. is het mss best om dit systeem niet in z'n geheel te kopen om problemen te vermijden. Als je nog vragen hebt pm me.

.2 Objecten



  • [*]AMD Athlon 64 X2 Toledo, 4400+, Socket 939 Boxed + MSI K8N NEO4 FI

    Cpu werd in het begin ge’oct max. tot 2.66Ghz (geen foto meer) daarna terug op standaard snelheid gezet.

    Info cpu: CPUID

    Zie productinformatie: K8N NEO4 FI

    Meeneemprijs: 120
    Minimum: 100 €

    Retail (alles aanwezig)

    [*]MSI NX7800GT-VT2D256E

    Zie info: 7800GT

    Meeneemprijs: 80
    Minimum: 70 €

    Retail (alles aanwezig)

    [*]Antec TrueControl 550

    Zie productinformatie: ANTEC 550

    Meeneemprijs: 50
    Minimum: 40 €

    [*]OCZ 2 x 1GB Platinum EL DDR 400

    OCZDDR400

    DDR400 @ 2-3-2-5 T1, CPU-Z Memory CPU-Z SPD

    Heb ik lange tijd geleden 2dehands gekocht omdat ik wilde verder overklokken maar eerlijk gezegd is daar niks van gekomen

    Meeneemprijs: 100
    Minimum: 90 €

    [*]Chieftec Big Tower CA-01B-B-SL ATX incl. 5 x 92mm fans & 2 x 120 mm fans

    Foto 1

    Foto 2

    • 6 x externe 5.25"
    • 2 x externe 3.5"
    • 8 x interne 3.5"
    • 2 x Front-USB, 1xIEEE 1394 Firewire, Audio Port
    • Incl. wieltjes

    Meeneemprijs: 50
    Minimum: 40 €


.3 Verzending

Alles kan verzonden worden (kosten voor de koper) buiten de Chieftec kast, die is iets te groot. :)

Als je er zelf om wilt komen is dat geen probleem. Ik ben van Veurne, W-Vl

.4 Contactgegevens

Gelieve me te PM'en voor meer info.

.5 Slot

Succes met het bieden

ps: ik kan deze week alleen maar smorgens voor 13u antwoorden & anders pas s'avond na 21u.

dank bij voorbaat :)

nerioguykes

Legacy Member
Ik bied 50 op enkel de cpu, indien ge echt ni appart verkoopt, negeren maar..

Tristan

Legacy Member
60€ op die GT, ik had een deal maar mijn verkoper reageert blijkbaar niet meer :/

AccuCore

Legacy Member
moederbord er vergeten bij te zetten mss?
interesse indien dit een VOLLEDIG WERKEND(zonder windows) systeem is!

{YA}Gr3c0

Legacy Member
@Accucore

Er zit momenteel een ander voeding in die pc aangezien die Antec Truecontrol niet wil werken met dit systeem. Vind ik althans raar want die voeding werkt dan wel op m'n neef z'n pc. Dus die voeding zit nu momenteel daar en ik heb zijn voeding een "Antec Truepower" die ik gebruik als noodoplossing. Ik zal zeker die Truecontrol nog testen om te zien of pc wilt booten.

Dus m.a.w. is het mss best om dit systeem niet in z'n geheel te kopen om problemen te vermijden. Als je nog vragen hebt pm me.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Zondagavond 18u.

Ik zou dan pas de week erop alles opsturen wat verkocht is.

bigsjik1970

Legacy Member
stuurr mij een pmke als de Antec TrueControl voor mij is,ik volg deze topic niet alle dagen.

lucyson

Legacy Member
Chieftec Big Tower CA-01B-B-SL ATX incl. 5 x 92mm fans & 2 x 120 mm fans

voor 40 wil ik wel afkomen naar Veurne .

mvg luc

{YA}Gr3c0

Legacy Member
up

komaan mensen bied es op het geheugen aub, dan is alles buiten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan