{YA}Gr3c0
Legacy Member
.1 Inleiding
M'n pc is te koop wegens een upgrade naar Intel Quad & Vista
Wat ik allemaal verkoop: cpu, moederbord, grafische kaart,voeding, geheugen & kast incl. fans.
Garantie is nog aanwezig op cpu, moederbord, grafische kaart & voeding tot December 2008. (Azerty.NL)
ps: cpu & moederbord worden samen verkocht.
ps2: Er zit momenteel een ander voeding in die pc aangezien die Antec Truecontrol niet wil werken met dit systeem. Vind ik althans raar want die voeding werkt dan wel op m'n neef z'n pc. Dus die voeding zit nu momenteel daar en ik heb zijn voeding een "Antec Truepower" die ik gebruik als noodoplossing. Ik zal zeker die Truecontrol nog testen om te zien of pc wilt booten.
Dus m.a.w. is het mss best om dit systeem niet in z'n geheel te kopen om problemen te vermijden. Als je nog vragen hebt pm me.
.2 Objecten
.3 Verzending
Alles kan verzonden worden (kosten voor de koper) buiten de Chieftec kast, die is iets te groot.
Als je er zelf om wilt komen is dat geen probleem. Ik ben van Veurne, W-Vl
.4 Contactgegevens
Gelieve me te PM'en voor meer info.
.5 Slot
Succes met het bieden
ps: ik kan deze week alleen maar smorgens voor 13u antwoorden & anders pas s'avond na 21u.
dank bij voorbaat
M'n pc is te koop wegens een upgrade naar Intel Quad & Vista
Wat ik allemaal verkoop: cpu, moederbord, grafische kaart,voeding, geheugen & kast incl. fans.
Garantie is nog aanwezig op cpu, moederbord, grafische kaart & voeding tot December 2008. (Azerty.NL)
ps: cpu & moederbord worden samen verkocht.
ps2: Er zit momenteel een ander voeding in die pc aangezien die Antec Truecontrol niet wil werken met dit systeem. Vind ik althans raar want die voeding werkt dan wel op m'n neef z'n pc. Dus die voeding zit nu momenteel daar en ik heb zijn voeding een "Antec Truepower" die ik gebruik als noodoplossing. Ik zal zeker die Truecontrol nog testen om te zien of pc wilt booten.
Dus m.a.w. is het mss best om dit systeem niet in z'n geheel te kopen om problemen te vermijden. Als je nog vragen hebt pm me.
.2 Objecten
[*]AMD Athlon 64 X2 Toledo, 4400+, Socket 939 Boxed + MSI K8N NEO4 FI
Cpu werd in het begin ge’oct max. tot 2.66Ghz (geen foto meer) daarna terug op standaard snelheid gezet.
Info cpu: CPUID
Zie productinformatie: K8N NEO4 FI
Meeneemprijs: 120 €
Minimum: 100 €
Retail (alles aanwezig)
[*]MSI NX7800GT-VT2D256E
Zie info: 7800GT
Meeneemprijs: 80 €
Minimum: 70 €
Retail (alles aanwezig)
[*]Antec TrueControl 550
Zie productinformatie: ANTEC 550
Meeneemprijs: 50 €
Minimum: 40 €
[*]OCZ 2 x 1GB Platinum EL DDR 400
OCZDDR400
DDR400 @ 2-3-2-5 T1, CPU-Z Memory CPU-Z SPD
Heb ik lange tijd geleden 2dehands gekocht omdat ik wilde verder overklokken maar eerlijk gezegd is daar niks van gekomen
Meeneemprijs: 100 €
Minimum: 90 €
[*]Chieftec Big Tower CA-01B-B-SL ATX incl. 5 x 92mm fans & 2 x 120 mm fans
Foto 1
Foto 2
• 6 x externe 5.25"
• 2 x externe 3.5"
• 8 x interne 3.5"
• 2 x Front-USB, 1xIEEE 1394 Firewire, Audio Port
• Incl. wieltjes
Meeneemprijs: 50 €
Minimum: 40 €
.3 Verzending
Alles kan verzonden worden (kosten voor de koper) buiten de Chieftec kast, die is iets te groot.

Als je er zelf om wilt komen is dat geen probleem. Ik ben van Veurne, W-Vl
.4 Contactgegevens
Gelieve me te PM'en voor meer info.
.5 Slot
Succes met het bieden
ps: ik kan deze week alleen maar smorgens voor 13u antwoorden & anders pas s'avond na 21u.
dank bij voorbaat
