Therif
Legacy Member
Ik verkoop een eMac G4 1Ghz met 512MB RAM! Dit moet dringend weg
-17" Screen
-Azerty-Keyboard
-Muis
-SuperDrive
Zeer beperkte gebruik: word, internet, mail...
Ik verkoop het aan 400€ minimum
Afhaling in Oppem(Meise), nog in perfecte staat!
Nog in originele doos! Kan direct afgehaald worden
Verkoop met Tiger 10.4, Office, iLife & iWork!
Ook op Tones
Prettig bieden!
Photo hier: http://therif.free.fr/telenetforum/eMac/23_2.JPG
-17" Screen
-Azerty-Keyboard
-Muis
-SuperDrive
Zeer beperkte gebruik: word, internet, mail...
Ik verkoop het aan 400€ minimum
Afhaling in Oppem(Meise), nog in perfecte staat!
Nog in originele doos! Kan direct afgehaald worden
Verkoop met Tiger 10.4, Office, iLife & iWork!
Ook op Tones
Prettig bieden!
Photo hier: http://therif.free.fr/telenetforum/eMac/23_2.JPG

