Archief - [TK]DRINGEND!! Apple 1Ghz PowerPC G4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Therif

Legacy Member
Ik verkoop een eMac G4 1Ghz met 512MB RAM! Dit moet dringend weg

-17" Screen
-Azerty-Keyboard
-Muis
-SuperDrive

Zeer beperkte gebruik: word, internet, mail...


Ik verkoop het aan 400€ minimum

Afhaling in Oppem(Meise), nog in perfecte staat!

Nog in originele doos! Kan direct afgehaald worden

Verkoop met Tiger 10.4, Office, iLife & iWork!

Ook op Tones

Prettig bieden!

Photo hier: http://therif.free.fr/telenetforum/eMac/23_2.JPG

WillieWafel

Legacy Member
ik wil wel eens leren werken met mac maar die prijs schrikt me altijd af he - ik zou het nu maar eens niet leuk moeten vinden :s

ik bied je alvast 200€, t'is idd onder de prijs maar het is een eerste bod he

Therif

Legacy Member
Sorry, niet geïnteresseert in ruilen tegen bassgitaar & versterker, sry

Therif

Legacy Member
@Williewafel:

Ik heb 1 maand geleden een iMac G5 verkocht aan iemand uit Antwerpen aan 900 euro en ook een iBook G4 vorig week aan iemand uit Deurne. Wanneer deze zijn gekomen toon ik de Mac en start hem op, toon de basistrukjes, ik geef hen mijn gsm nummer en zo mogen ze me bellen wannneer ze problemen hebben of iets niet kunnen doen. En voor het moment hebben ze me niet gebeld, gemailed etc


Mac is quasi hetzelfde als windows, behalve dat alles zich op een verschillende plaats bevind, en er is een speciaal programma voor mensen die uit andere platformen komen, zoals win en linux
Hierzie een leuke link(engels)-Je leert Mac kennen van top tot teen!
http://www.apple.com/benl/support/mac101/


Ik noteer alvast de eerste bod van Williewafel, maar zal het niet verkopen aan 200 euro :)

Teemto

Legacy Member
Ik bevestig hierbij dat Therif idd een zeer goeie service levert :niceone:
Mijn ibook G4 werkt perfect.
Free upke.

Therif

Legacy Member
Op aanvraag van iemand op Tones voor meer info zet ik ze hier ook op
Sorry, ik was vergeten het op te zetten...

Ik heb er momenteel 2 partities op: Mac OS-70GB & Backup 6GB
3XUSB + 2X USB(op klavier)
2XIEEE1394(FireWire 400)
Een RJ11 & RJ45 entry
En de SuperDrive is een DVD-Burner

De garantie is al over

kwak660

Legacy Member
Kan je niet enkele fotos uploaden? (want link werkt niet)

Ben geinteresseerd maar moet van antwerpen komen
mss 320 (dak die 40 voor de naft kan gebruiken)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan