Archief - [TK]G-Skill PC3200 2-3-2-5 2x1024MB ZX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Magikdekay

Legacy Member
Deze Latjes één dagje oud ( weg wegens wat overkill voor mij ). Volledige garantie dus en nieuwe waarde was 244€kes. Zou er dus nog veel van wille recupereren natuurlijk. Kunne getest worden.

Begin 200€

Meeneem 220€

Geen belachelijke boden aub.

Mvgr

Magikdekay

Legacy Member
En tot hoe ver krijgt dee ze? Ik zat er vast mee aan 230. Iemand da strakke rams moet hebben en niet al te zwaar wil overclocke doet hier wel een goed koopje aan, zoals je kan lezen in bijgevoegde link van me ;) .

Mvgr

( Geef mij dee link anders is van dee kerel brecht mss geraakt dee verder ofzo )

Magikdekay

Legacy Member
Ja, ben ik feitelijk niets mee ( is 2*512 en andere timings ) en welke chips hier op zitten blijkt geheim te zijn van gskill!! Maar toch bedankt ;)

kibo

Legacy Member
interesse in deze latten + opleg?

OCZ 2x512 EL DC-kit ddr400 Platinum Rev2. 2-2-2-5 (op sticker)
pn:ocz400 1024 ELDCPER2-K wss tccd-chips

cherouke

Legacy Member
interesse in ruil met gskill 2x512ddr pc 4400LE (tccd 431)

Brabus Freak

Legacy Member
brechtvm zei:
:offtopic:
@ Brabus Freak :
beste, rev 1.1 of rev 1.2 ?
ik heb dezelfde..
wat is uw max-oc ? @ 2.8vDimm ?
Geen id welke rev, lol, waar staat dat?
Ik draai 225fsb 1/1 2-2-2-5 met stock voltage, verder nog niet geprobeerd eiglijk.

brechtvm

Legacy Member
Brabus Freak zei:
Geen id welke rev, lol, waar staat dat?
Ik draai 225fsb 1/1 2-2-2-5 met stock voltage, verder nog niet geprobeerd eiglijk.
staat op de zijkant van de latjes..op da stickertje...
mijn max oc > check sig :)
225mhz @ 2-2-2-5 @ 2.8vDimm(neem ik aan) > niet mis :)
kvermoed da ge wel v1.2 gaat hebbe aan die oc te zien ;)

ps : moest ik van u zijn > xpert latjes houde.. zijn TCCD chips, die goed prestere... hier weet je nog niet wat ge gaat krijge hé (tis niet gegarandeerd dat t tccd is)

Magikdekay

Legacy Member
kibo zei:
interesse in deze latten + opleg?

OCZ 2x512 EL DC-kit ddr400 Platinum Rev2. 2-2-2-5 (op sticker)
pn:ocz400 1024 ELDCPER2-K wss tccd-chips

Aan hoeveel opleg had je gedacht?

Mvgr

n0sTRa

Legacy Member
brechtvm zei:
ps : moest ik van u zijn > xpert latjes houde.. zijn TCCD chips, die goed prestere... hier weet je nog niet wat ge gaat krijge hé (tis niet gegarandeerd dat t tccd is)

Ik herhaal nog eens: Is volgens mij Infineon CE-6

n0sTRa

Legacy Member
Ewel zeg ik toch, geen tccd, wordt in 2gb kits niet gebruikt d8 ik.

WiD26

Legacy Member
Op welk mobo,bios en type proc heb je de latjes getest en wat waren de rsultaten?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan