faselna
Legacy Member
PsYmon zei:Foto's: google op powercolor x800xt
En die zou moeten passen. Zie niet in waarom die niet zou passen?
@Faselna: bijna grappig :ironic:
hehe
175 voor de 800xt en bod 100 blijft voor de centrino incl dan wel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PsYmon zei:Foto's: google op powercolor x800xt
En die zou moeten passen. Zie niet in waarom die niet zou passen?
@Faselna: bijna grappig :ironic:

faselna zei:hehe
175 voor de 800xt en bod 100 blijft voor de centrino incl dan wel![]()
trancepasser zei:ok sterke interesse in x800xt...
waar woon je ergens in gent?
grtz
PsYmon zei:Laatste kans om serieus te doen.
Centrum. Sint pieters is 10 minuutjes fietsen.
trancepasser zei:allez goed...
bod 190€ afgehaald![]()

faselna zei:??? snap ik niet goed was toch je min prijs is dat dan niet serieus ?
PsYmon zei:Lees mijn beginpost mss nog eens en begrijp waarom ik met mijn hoofd tegen de muur bonk van frustratie. (Zo dus: :doh: )
Ok 100 excl dan en of 105 incl voor de 1.7 centr zo beter PsYmon zei:Genoteerd. Alles ligt hier mooi verpakt, dus maak er 200 van en ge moogt ze nu komen halen![]()

faselna zei:Ok 100 excl dan en of 105 incl voor de 1.7 centr zo beter
![]()
PsYmon zei:Das nu al de tweede keer eh vriend. Bij deze beslis ik dus officieel boden van u nooit meer serieus te nemen.
Ge vraagt er gewoon om eh
Effe updaten:
Verkocht:
- vga
- stacker
- ram
- mobo
Deze zaken ga ik nu afhandelen.
De rest is nog steeds beschikbaar.

Verkocht op tones aan mij, heb meeneem gebodenLethalInjection zei:waar sta da da die stacker verkocht is ? ik zie daar geen bod op staan of ik moe der over gekeken emme![]()
![]()

LethalInjection zei:pff eeft ie da gezeht ?ik zie geen url da naar tones leid ze
en gewoon zegge tsta ook op tones wa zijde daar me da kan evengoed zijn da ie op tones de tread verschillende hardware te koop eh
PsYmon zei:Staat ook op tones
PsYmon zei:2 * Maxtor 160 Gb SATA I
Komt met forcom factuur van enkele weken geleden. Praktisch nieuw dus. Gebruikt in RAID0 maar het performance verschil vind ik maar zwakjes. Buitenkuisen dus.
Minimumprijs per disk: 65 euro
Meeneemprijs per disk: 70 euro
Met factuur