Archief - [TK]HDD's, stacker, dothan, P4P800-e dlx, x800xt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

faselna

Legacy Member
PsYmon zei:
Foto's: google op powercolor x800xt
En die zou moeten passen. Zie niet in waarom die niet zou passen?

@Faselna: bijna grappig :ironic:

hehe

175 voor de 800xt en bod 100 blijft voor de centrino incl dan wel :bow:

trancepasser

Legacy Member
ok sterke interesse in x800xt...
waar woon je ergens in gent?
grtz

PsYmon

Legacy Member
faselna zei:
hehe

175 voor de 800xt en bod 100 blijft voor de centrino incl dan wel :bow:


Laatste kans om serieus te doen.

trancepasser zei:
ok sterke interesse in x800xt...
waar woon je ergens in gent?
grtz

Centrum. Sint pieters is 10 minuutjes fietsen.

faselna

Legacy Member
PsYmon zei:
Laatste kans om serieus te doen.



Centrum. Sint pieters is 10 minuutjes fietsen.


??? snap ik niet goed was toch je min prijs is dat dan niet serieus ?

PsYmon

Legacy Member
faselna zei:
??? snap ik niet goed was toch je min prijs is dat dan niet serieus ?

Lees mijn beginpost mss nog eens en begrijp waarom ik met mijn hoofd tegen de muur bonk van frustratie. (Zo dus: :doh: )

faselna

Legacy Member
PsYmon zei:
Lees mijn beginpost mss nog eens en begrijp waarom ik met mijn hoofd tegen de muur bonk van frustratie. (Zo dus: :doh: )

:) Ok 100 excl dan en of 105 incl voor de 1.7 centr zo beter :niceone:

PsYmon

Legacy Member
:applause: Thank you sweet lord for bringing the light to disciple Faselna!!! :applause:

100 excl genoteerd dus :)

faselna

Legacy Member
faselna zei:
:) Ok 100 excl dan en of 105 incl voor de 1.7 centr zo beter :niceone:


Trek men bod terug in heb iets anders gevonden sorry

succes nog met je verkoop alvast

PsYmon

Legacy Member
Das nu al de tweede keer eh vriend. Bij deze beslis ik dus officieel boden van u nooit meer serieus te nemen.
Ge vraagt er gewoon om eh

Effe updaten:

Verkocht:
- vga
- stacker
- ram
- mobo

Deze zaken ga ik nu afhandelen.
De rest is nog steeds beschikbaar.

faselna

Legacy Member
PsYmon zei:
Das nu al de tweede keer eh vriend. Bij deze beslis ik dus officieel boden van u nooit meer serieus te nemen.
Ge vraagt er gewoon om eh

Effe updaten:

Verkocht:
- vga
- stacker
- ram
- mobo

Deze zaken ga ik nu afhandelen.
De rest is nog steeds beschikbaar.


He staat er ergens dat dit verboden is ????

Heb het al zovaak meegemaakt dat ze afhaken dat mag nog altijd en je kan het op een andere toon zeggen ook .

Heb een 1.8 centrino voor 90euro kunnen kopen dus ja deze dingen gebeuren nu .

:evil:

LethalInjection

Legacy Member
waar sta da da die stacker verkocht is ? ik zie daar geen bod op staan of ik moe der over gekeken emme :crazy: :eek:

WeedJunk

Legacy Member
LethalInjection zei:
waar sta da da die stacker verkocht is ? ik zie daar geen bod op staan of ik moe der over gekeken emme :crazy: :eek:
Verkocht op tones aan mij, heb meeneem geboden :p

LethalInjection

Legacy Member
pff eeft ie da gezeht ?ik zie geen url da naar tones leid ze:angry:

en gewoon zegge tsta ook op tones wa zijde daar me da kan evengoed zijn da ie op tones de tread verschillende hardware te koop eh

PsYmon

Legacy Member
LethalInjection zei:
pff eeft ie da gezeht ?ik zie geen url da naar tones leid ze:angry:

en gewoon zegge tsta ook op tones wa zijde daar me da kan evengoed zijn da ie op tones de tread verschillende hardware te koop eh

Staat ook op tones staat in mijn beginpost. Onder krak dezelfde topictitel. Kom ni af dat zoiets moeilijk te begrijpen is eh.

brechtvm

Legacy Member
PsYmon zei:
2 * Maxtor 160 Gb SATA I
Komt met forcom factuur van enkele weken geleden. Praktisch nieuw dus. Gebruikt in RAID0 maar het performance verschil vind ik maar zwakjes. Buitenkuisen dus.
Minimumprijs per disk: 65 euro
Meeneemprijs per disk: 70 euro
Met factuur

op lotverkopen :

Type: sata150


> is da dan geen SATA II ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan