Archief - [TK]InVision X1 Projector

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frizzly

Legacy Member
Ik verkoop hierbij dus een quasi nieuwe InFocus X1 projector twv 1500€ voor slechts 400€!!!!
Reden van verkoop: kheb me zelf al een LG-XG2 projector en deze zou dus gewoon stof staan vangen...
artikeltje: http://www.projectorcentral.com/infocus_x1.htm

Speaking of HDTV, the X1's rendering of 1080i is a thing of beauty. Not enough resolution here to do justice to HDTV you think? Think again. All we could do is look at the X1's surprisingly clean image, shake our heads, and ask, "How much is this thing again?"

Conclusion

Normally we would insert a competitive analysis at this point, comparing the X1 to products that are its closest competitors. We will do so when we have more stick time with some of the new widescreen LCD products that are coming in below $2,000. But at this point we can say that the InFocus X1 is in a class by itself. It represents incredible projection value for the money. And at the moment, Infocus is sweetening the pot just a little more…if you register your purchase online at InFocus' website, you get three additional years of warranty added to the two that already come with it.

So let's see now. Amazing picture quality, a price of $1,599, a 3000-hour lamp, a 5-year warranty (until March 31). Frankly, we would be remiss in our duty if we did not give this gem our highest recommendation. The X1 sets a price/performance standard against which all other economy-class competitors will be measured in the months to come. If $1600 is your budget for a projector, buy the X1.

Hier is da catch: De projector moet nog weg voor 12u vannacht! Het is dus enkel voor de snelle beslissers! Anders neemt mn pa hem terug uit mn polle :(

Het gaat hier over de projector + een draagtas + de kabels en het originele boekje!
Of er nog garantie op zit... geen idee! Ik heb allesinds geen factuur!

Happy bidding :niceone:

Frizzly

Legacy Member
Snel zijn mensen... enige kans om een projector van deze kwaliteit te vinden voor zo'n prijsje!

Frizzly

Legacy Member
Ken enkel nog via email of MSN worden geregeld, aangezien deze draad gesloten moet zijn...

gravendelver

Legacy Member
Ik heb maanden geleden dezelfde projector aangeboden (de HomeCinema versie ervan) hier voor dezelfde prijs en heb hier geen koper gevonden. Ik denk dat je best 2dehands.be probeert.

Frizzly

Legacy Member
Het gaat hier ook over de HomeCinema versie eigenlijk :P
And will do...

gravendelver

Legacy Member
MeuLeMeiSteRrr zei:
mss prijs wa meer zakken :-)

Omdat mensen op een bepaald forum er te weinig voor over hebben? Lijkt me nogal een onlogischse stap als je het voor die prijs zeker kwijt geraakt op andere plaatsen, is ook zeker dit bedrag waard (indien de lamp nog niet te veel branduren heeft natuurlijk).

Frizzly

Legacy Member
gravendelver zei:
Omdat mensen op een bepaald forum er te weinig voor over hebben? Lijkt me nogal een onlogischse stap als je het voor die prijs zeker kwijt geraakt op andere plaatsen, is ook zeker dit bedrag waard (indien de lamp nog niet te veel branduren heeft natuurlijk).

Die prijs laat ik idd zeker niet zakken, de lamp heeft namelijk nog maar 57u gebrand = niets... je kan er nog dik 2000u mee doen :D

Casual-T

Legacy Member
is 400 meeneemprijs, ik bied 400 als hij perfect werkt. daarom wil ik hem dan ook eerst komen testen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan