Frizzly
Legacy Member
.1 Inleiding
Reden van verkoop: ik heb de grafische kracht van dit beestje niet echt meer nodig, daar heb ik mn desktop eigenlijk voor... aldus wil ik wel eens kijken wie er geïntresseert is
Ook:
-Zelfgemaakte foto's kunnen gemaakt worden, de verf bij de scharnieren achteraan het laptopscherm is een klein beetje "gebarsten", valt niet op, maar kan dit er alvast maar bijzetten
-Het heeft een standaard qwerty-toetsenbord, maar dit kan vervangen worden...
De laptop is nu exact 1jaar oud, factuur en originele doos (en bijhorende) natuurlijk nog aanwezig!
.2 Objecten
Aangezien dit niet meteen een klein pakket is (en best wel fragiel) zou ik opteren voor afhaling.
Verzending zou ik alleen maar met een transportbedrijf doen (via TNT bij voorkeur, niets dan lof hierover! Zijn snel, pakken alles goed in en zijn niet duur). Gelieve incl. te bieden!
.5 Slot
Happy Bidding!
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR
Reden van verkoop: ik heb de grafische kracht van dit beestje niet echt meer nodig, daar heb ik mn desktop eigenlijk voor... aldus wil ik wel eens kijken wie er geïntresseert is
Ook:
-Zelfgemaakte foto's kunnen gemaakt worden, de verf bij de scharnieren achteraan het laptopscherm is een klein beetje "gebarsten", valt niet op, maar kan dit er alvast maar bijzetten
-Het heeft een standaard qwerty-toetsenbord, maar dit kan vervangen worden...
De laptop is nu exact 1jaar oud, factuur en originele doos (en bijhorende) natuurlijk nog aanwezig!
.2 Objecten
- Toshiba P100-232
- Omschrijving: «Intel T2600 ::NVidia GeForce Go 7900 :: 2048MB 533Mhz DDR2 :: 200GB HD :: harman/kardon High Definition Audio SRS TruSurround XT :: 17" TruBrite WGXA+»
- Afbeelding: http://images.ciao.com/inl/images/products/normal/499/product-598499.jpg
- Info: http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGNkapiYmJbK/viewproduct/Toshiba_Satellite_P100232/
- Minimumprijs: 1200€
- Richtprijs: 1400€
- Meeneemprijs: 1500€
Aangezien dit niet meteen een klein pakket is (en best wel fragiel) zou ik opteren voor afhaling.
Verzending zou ik alleen maar met een transportbedrijf doen (via TNT bij voorkeur, niets dan lof hierover! Zijn snel, pakken alles goed in en zijn niet duur). Gelieve incl. te bieden!
.5 Slot
Happy Bidding!
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

ik kon probere 