Archief - [TK]Moederbord + Processor/Geheugen/TV-Kaart/Grafische Kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sebbonny

Legacy Member
1) Moederbord + Processor

AMD Athlon 1900+ processor op Asus A7V8X-X moederbord

Beginprijs: 25 euro
Meeneemprijs: 35 euro
Info mobo: http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=13&l3=62&l4=0&model=227&modelmenu=1

2) Geheugen

512 MB RAM(DDR400)

Beginprijs: 16 euro(Reeds bod van 15 euro van buitenaf)
Meeneemprijs: 20 euro

3) TV-Kaart

VideoMate TVPVR

Beginprijs: 20 euro
Meeneemprijs: 30 euro
Info: http://www.comprousa.com/New/en/product/vmtvm100.html

4) Grafische Kaart

Club3D Ati Radeon 9600 256mb AGP

Beginprijs: 20 euro
Meeneemprijs: 30 euro

5) Floppy Drive

Sony Floppy drive

Meeneemprijs: 5 euro

Pandekip

Legacy Member
35 € op mobo+cpu indien minstens minimum aan toebehoren bij het mobo en werkend.

sebbonny

Legacy Member
cprovost zei:
35 € op mobo+cpu indien minstens minimum aan toebehoren bij het mobo en werkend.

Hallo, meteen sold dus.
Pctje nu draait op dat mobo + cpu en werkt volledig dus das geen probleem :)
Wat bedoel je met minimum aan toebehoren? :)

Pandekip

Legacy Member
Daarmee bedoel ik toch minstens de backplate en een drivercd'tje. IDE-kabels, usb-bracket enzo mag erbij als je die nog hebt en kan missen. De doos is natuurlijk ook wel tof (heb al zo een hele collectie en mag er altijd wel eentje bij :)).

sebbonny

Legacy Member
cprovost zei:
Daarmee bedoel ik toch minstens de backplate en een drivercd'tje. IDE-kabels, usb-bracket enzo mag erbij als je die nog hebt en kan missen. De doos is natuurlijk ook wel tof (heb al zo een hele collectie en mag er altijd wel eentje bij :)).

Kzet alles wa ik heb(wel ong alles wa je opnoemt ;)) in pm :)

check pm dus hehe

sebbonny

Legacy Member
Update => Heb hier ook nog een Floppy Drive liggen, mag weg voor 5 excl(is gloednieuw, 1x gebruikt voor bios te flashen)

sebbonny

Legacy Member
Up! Enkel grafische kaart en tv-kaart blijven nog over, rest is weg!

Macresco

Legacy Member
Is die grafische kaart vergelijkbaar met een 9800 pro 128mb?
Ik heb deze momenteel maar die is ver naar de botten denk ik. Kwestie van Half-life 2 ooit nog eens te spelen.

sebbonny

Legacy Member
Macresco zei:
Is die grafische kaart vergelijkbaar met een 9800 pro 128mb?
Ik heb deze momenteel maar die is ver naar de botten denk ik. Kwestie van Half-life 2 ooit nog eens te spelen.

Ben er niet echt kenner van maar ik had vroeger die kaart, ik denk da er ni veel verschil op zit tussen die 9600 pro 256 mb van hier en een 9800 pro 128mb!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan