thibo
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop hier mijn bijna splinternieuwe kaart.
Hij is 20 dagen oud en ben er zeer tevreden van.
Hij is nog nooit overgeclocked geweest, ben trouwens niet op de hoogte hoe je een grafische kaart moet overclocken.
De reden van verkoop is omdat ik er simpelweg een tijd meer voor heb.
Sinds ik heb heb geinstalleerd heb ik maar een paar keer STALKER gespeeld en hoogstens 5 keer CS
. Ik heb zo een goede kaart niet nodig voor de weinige keren dat ik echt game..
Wat er allemaal bij zit:
De kaart zelf
Drivers en Utilities
Molex naar PCI-E connector
2x DVI naar VGA
HD component out
S-Video kabel
Handleiding
Factuur met 2 jaar garantie bij JAHA.be
2 Full games:
Company of Heroes
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
De doos ook in nieuwstaat
Min: €235
Meeneem: €250 (incl.)
Ik kan verzenden via De Post of afspreken in Gent en De Pinte
Een paar foto's:
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004373829848439532
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004383344211848054
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004379444564725153
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004373438843994145
Excl. bieden aub!
Staat ook op Tones.be en Kapaza
Mvg.
Ik verkoop hier mijn bijna splinternieuwe kaart.
Hij is 20 dagen oud en ben er zeer tevreden van.
Hij is nog nooit overgeclocked geweest, ben trouwens niet op de hoogte hoe je een grafische kaart moet overclocken.
De reden van verkoop is omdat ik er simpelweg een tijd meer voor heb.
Sinds ik heb heb geinstalleerd heb ik maar een paar keer STALKER gespeeld en hoogstens 5 keer CS
. Ik heb zo een goede kaart niet nodig voor de weinige keren dat ik echt game..Wat er allemaal bij zit:
De kaart zelf
Drivers en Utilities
Molex naar PCI-E connector
2x DVI naar VGA
HD component out
S-Video kabel
Handleiding
Factuur met 2 jaar garantie bij JAHA.be
2 Full games:
Company of Heroes
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
De doos ook in nieuwstaat
Min: €235
Meeneem: €250 (incl.)
Ik kan verzenden via De Post of afspreken in Gent en De Pinte
Een paar foto's:
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004373829848439532
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004383344211848054
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004379444564725153
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2004373438843994145
Excl. bieden aub!
Staat ook op Tones.be en Kapaza
Mvg.


ik kan er dan geen €200 meer uithalen.