Archief - TK:netwerk/nieuwe items/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eapresley2

Legacy Member
-Pockivision Hard Drive Multimedia Player
met hdd 80 gb
-15 latten sdr 32 mb
-pockidrive externe hdd enclosure
-Hp deskjet 840 c zonder inkt
-Dlink DES-1005D 5 port netwerkswitch
-2 x pentium 2 slot cpu’s geen idee hoe zwaar
-Casemaster ultra-x blue light keybord (nieuw)
-4 dataswitchen voor 2 toestelen(nieuw)
-15 telefoon doorlusstekkers (nieuw)
-netwerkkaart Dlink dfe-530TX
-Sharkoon thumb Screws (nieuw) zitten in doosjes van 4 kleuren zwart,silver,blauw

-Pc Siemens xpert: cpu:amd duron 850 Mhz (spitfire)
Mb: Msi ms-6342/k7m pro
Ram: 160 mb sdr
Video:s3 prosavage 16 mb shared
Hdd: 20GB

- Imac 233 mhz,20 gb hdd OSX installed

Kabels:

-9 lpt kabels (nieuw)
-4 molex to serial ata (nieuw)
-5 serial ata kabels ac-ryan blue 50 cm (allen nieuw,maar slechts 1 nog verpakt)
-10 utp kabels (nieuw) max lengte 1.8 m
-2 utp crosskabels 5 meter
-belkin svideokabel 10 meter

Lot 20 + gebruikte netwerkkabels divers lengtes

Foto’s op aanvraag

Geen prijzen in gedachte dus bied maar.(exclusief)

MrZodiac

Legacy Member
dataswitchen voor 2 toestelen
analoge of digitale? merk, type of foto?

successor

Legacy Member
ik heb interesse in die netwerkkabels , hoeveel is de totale lengte van alles samen, allemaal cat5e ?


-4 molex to serial ata (nieuw)
-5 serial ata kabels ac-ryan blue 50 cm (allen nieuw,maar slechts 1 nog verpakt)
-Sharkoon thumb Screws (nieuw) zitten in doosjes van 4 kleuren zwart,silver,blauw
2 utp crosskabels 5 meter

: €25 incl.

eapresley2

Legacy Member
allemaal cat 5 totale lengte totaal geen idee.

Bod voor :-4 molex to serial ata (nieuw)
-5 serial ata kabels ac-ryan blue 50 cm (allen nieuw,maar slechts 1 nog verpakt)
-Sharkoon thumb Screws (nieuw) zitten in doosjes van 4 kleuren zwart,silver,blauw
2 utp crosskabels 5 meter

: €25 incl.
kan ik wel aanvaarden

Pieter3770

Legacy Member
Ik heb interesse in:
Dlink dfe-530TX

Is toch niks speciaal he? (dus gewoon pci?)

Hoeveel moet dat kosten?

eapresley2

Legacy Member
is gewoon pci

Geen prijzen in gedachte dus bied maar.(exclusief)

eapresley2

Legacy Member
pockivision is niet meer beschikbaar
pockidrive is gewoon een externe hdd behuizing met een backupsoftware bijgeleverd

Belgianbonzai

Legacy Member
eapresley2 zei:
pockivision is niet meer beschikbaar
pockidrive is gewoon een externe hdd behuizing met een backupsoftware bijgeleverd

IDE? SATA?
2.5"? 3.5"?
USB1/2? Firewire? eSATA?
Koeling ja of nee?

Pieter3770

Legacy Member
eapresley2 zei:
Daarmee betaal ik nie eens mijn naft naar het postkantoor

Ga dan te voet! :)
Doe dan een voorstel he, ik zeg toch dat ik geen idee heb.

eapresley2

Legacy Member
schiet er nog over:
-15 latten sdr 32 mb
-pockidrive externe hdd enclosure
-Hp deskjet 840 c zonder inkt
-Dlink DES-1005D 5 port netwerkswitch
-2 x pentium 2 slot cpu’s geen idee hoe zwaar
-4 dataswitchen voor 2 toestelen(nieuw)
-15 telefoon doorlusstekkers (nieuw)
-netwerkkaart Dlink dfe-530TX
-Pc Siemens xpert: cpu:amd duron 850 Mhz (spitfire)
Mb: Msi ms-6342/k7m pro
Ram: 160 mb sdr
Video3 prosavage 16 mb shared
Hdd: 20GB

- Imac 233 mhz,20 gb hdd OSX installed

Kabels:

-9 lpt kabels (nieuw)
-10 utp kabels (nieuw) max lengte 1.8 m
-belkin svideokabel 10 meter

Pieter3770

Legacy Member
Nu al een idee hoeveel die netwerkkaart moet kosten inclusief verzending?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan