Archief - [TK]P4 pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vinteg

Legacy Member
specs:

P4 2.4GHz
asus P4S800SE
512MB
40GB hdd (eventueel nog 80GB extern in icy box 3.5")
FX5900XT aopen flashed met gemodde bios waardoor 5950 speeds mogelijk zijn (3dmark 03 score is ergens rond de 6521, loopt voor het moment echter op stock speeds wegens dat er niet gegamed wordt met de pc)
cd-rom aopen
cd-R/RW benQ
aopen case HQ08 (gespoten met mercedes deep black autolak, voorkant moet opnieuw gedaan worden met spuitbus)
voeding 400watt (onbekend merk en verwacht er geen wonderen van, heb ze ook proberen modden met plexi maar is niet gelukt en er zit een mooi gat in de voeding, niets ergs dus en valt ook niet op)
15" CRT compaq, krijg je er gratis bij wegens vergeling van de behuizing
17" crt iiyama in optie (model moetk nog zien, hiervoor betaal je nog wel aangezien scherm nog in goede staat is, eventueel apart te koop)
printer van hp krijgde er ook bij (oud model, werking is ongekend)
boxen van labtec (kosten nieuw 12€ dus again verwacht er geen wonderen af)
standaart logitech muis optisch
standaart toetsenbord
eventueel nog een webcam voor diegene die willen (logitech, meerprijs van 5-10€).

WORD ENKEL AFGEHAALD TE HERENTALS, NIETS APART VERKOCHT TENZIJ IK ALLES KWIJT GERAAK DUS VRAAG ER OOK NIET NAAR.

foto's volgen later

richtprijs. 350-400 zonder 17" en externe hdd

vinteg

Legacy Member
gewoon bieden mag ook altijd. zal wel zien of de prijs goed zit :)

snapM

Legacy Member
voor +-400€ heb je een beter NIEUW systeem
dus ik denk dat je prijs wat te hoog ligt
+- 250€?

SMa

Legacy Member
ik heb een maandj geleden een gelijkaardige verkocht voor 250 euro :)

vinteg

Legacy Member
ook goed. das de prijs die ze me gaven op prijsschatting. ze bieden maar. alsk morgen nog geen respons heb zetk hem wel in de koopjeskrant etc

vinteg

Legacy Member
vision master 1402. leeftijd weet ik niet exact enige aangrijpingspunt is de productiedatum van 2001

Devestator

Legacy Member
ik wil uw externe hd wel kopen of de box zelf
usb 2.0? vraagprijs?

vinteg

Legacy Member
hola verdomme. uit het oog verloren ^^.
nuja die hdd gaat nimeer weg aangezien ik die nu al gebruik op me laptop. foto's morgen online

worldservice7

Legacy Member
vinteg zei:
hola verdomme. uit het oog verloren ^^.
nuja die hdd gaat nimeer weg aangezien ik die nu al gebruik op me laptop. foto's morgen online

foto's aub...

vinteg

Legacy Member
http://users.pandora.be/misite/pc/

srry voor slechte kwaliteit. zoals ge ziet is de front van de case niet echt goed gespoten. maar da kunde zelf wel doen me een spuitbus :) kast zelf blinkt gelijk ne spiegel

ps: verkoop kan ook buiten forum doorgaan zoals in familie of collega's. als daar iemand interesse in heeft zeg ik het hier wel :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan