Archief - [TK]Pc onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

donnie-darko

Legacy Member
Ik bied aan:

-Asus A7V880 met VIA KT880 Socket A(agp)
-512 Mb ram dat er nog opzit (2 Apacer latten, pc2700)
-CPU Barton 2800+ Socket A
-Asus Geforce 4600 Ti 128 ddr Ultra (4x agp)
*eventueel kan ik deze pc verkopen inclusief de case(met 450 W voeding, case is een midi tower van aopen)

Bijkomende info:
-geen garantie meer op deze onderdelen, maar ik heb er bijna 2 jaar meegewerkt en het heeft perfect gemarcheerd, nooit oc'ed
-boekje van mobo + cdrom natuurlijk
-liefst af te halen bij mij thuis, want ik heb geen eigen vervoer
-het waarom: ik heb zojuist een zwaardere pc gekocht en ik wil de prijs voor een nieuwe en grotere case omwille van de temperatuur en koeling financieren

-Prijs:
-Beginnen vanaf € 115 zonder case (meeneem 125)
-Beginnen vanaf € 125 ingebouwd in case(zie *)(meeneem 135)

EDIT: ik weet dat benzine duur is als ge van ver komt, in dat geval kunnen we dan wel iets overeen komen.

Ozymandias

Legacy Member
Kom je per toeval ooit ergens in de buurt van Leuven of Antwerpen?

JoeriP

Legacy Member
€ 115 zonder case, excl verzending

OF


€ 125 zonder case, excl verzending als ik een snelle afhandeling krijg(lees: binnen 8uur), want het is dringend

donnie-darko

Legacy Member
@Ozymandias, nee daar moet ik niet zijn, en ik zie dan ni zitten om da me nen trein ofzo te brengen want dan komen der serieus wa kosten bij.

@Joerip, sorry maar ik zie verzenden niet goed zitten eerlijk gezegd.

donnie-darko

Legacy Member
Ik verkoop alleen maar ofwel de onderdelen met case, ofwel alleen de onderdelen.

@noise: de cooling is er nog niet afgeweest, heb wel de ventilators van de voeding en cpu eens uitgekuist

Cranox

Legacy Member
Tis wel onder uw minimumprijs , 100€ afgehaald ( zonder case natuurlijk )

donnie-darko

Legacy Member
Cranox zei:
Tis wel onder uw minimumprijs , 100€ afgehaald ( zonder case natuurlijk )

Bod genoteerd, en zoals ik al zei voor de rest, ik prefereer ineens alles in 1 keer weg te doen dan alles apart zo.

Da_NiNo

Legacy Member
bod van 110€ zonder case.....zou er graag vandaag nog omkomen is er een meeneemprijs?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan