Archief - [TK][PC] uitverkoop/kameropruiming

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpYdR0

Legacy Member
1) 1 x HP CPQ D530 CMT (p4 2.8ghz(533), 2x256ddr dual(333), dvd16x/48x, floppy, 80gb, vga, gigabit lan)

min: 400€
mee: 450€

2) 1 x HP Vectra VL400 (p3 733mhz, LiteON 52x CDRW, 256SDRAM, 10.2GB, floppy, onboard VGA, 3com nic 100mbit, sound onboard)

min: 55€
mee: 70€

Blino : 60€ @ tones

3) 1 x P3 systeem (p3 450, 320mb SDR, 8.4GB, 52x cdrom, floppy, netwerk)

min: 35€
mee: 50€

Cliffke : 35€ @ tones

4) 1 x mini PC (via epia m9000, 512ddr, IBM 6x slimline DVD + eide to ide convertor, pci riser, Morex 2699B Mini-ITX Case)

min: 175€
mee: 230€

lowrider : 180€ @ TNforum

5) 1 x 256 DDR pc2700 Samsung cas2.5

min: 15€
mee: 20€

(-Pr3D@t[0r]-) : 15€ @ TNforums

6) 1 x Hercules fortissimo III (7.1 + digital output, blue pcb)

min: 20€
mee: 25€

7) 1 x DVD/RW: Lite-on LDW-401S (silver)

min: 15€
mee: 20€

Bosske : 20€ @ TNforum -> verkocht

8) 1 x rode ccfl (in plastic, geen tube)

min: 3€
mee: 5€

9) 1 x blauwe ccfl sharkoon (in plexibehuizing)

min: 5€
mee: 7€

10) 1 x led lamp op usb met sounddetectie, verschillende standen, kleurovergang of 5 kleuren.

min: 15€
mee: 20€

11) 1 x Artic-Cooling Copper Silent 2L (blue led fan)

min: 10€
mee: 15€

12) 1 x Sunon KD1208PTB1 80mm fan

doe een bod

13) 1 x CoolerMaster A8025-48RB-3 AA-PI 80mm regelbare fan

doe een bod

14) 2 x Titan 80mm Aluminium fan

min: 10€ coor de 2
mee: 15€ voor de 2

15) 1 x ETRI 126LF21 80mm fan 220V 12watt in staal

doe een bod

16) 1 x Botex SP-106S mini strobe (stroboscoop)

doe een bod

17) 1 x 250Watt Aopen voeding FSP250-60GTA

doe een bod

18) 1 x NCR SCSI SE PCI Adaptor

doe een bod

19) 4 x SCSI DISK IBM DMVS 9GB Ultra3(u160)

min: 35€ voor de 4
mee: 50€ voor de 4

Flupke11: 35€

20) 4 x SCSI convertors (ultra SCSI80F to SCSI-3 68F)

min: 15€ voor de 4
mee: 20€ voor de 4

21) 1 x SCSI cable met terminator Ultra3(u160), 5 aansluitingen

min: 7€
mee: 10€

22) 1 x CPU Pentium II 450 SLOT 1

doe een bod

23) 1 x CPU Pentium II 400 SLOT 1

doe een bod

24) 1 x CPU Pentium II 350 SLOT 1

doe een bod

25) 4 x 1.44MB floppy

doe een bod

26) 1 x HD IBM 1.7 GB IBM model DJAA-31700

doe een bod

27) 1 x HD Western Digital 4.3 GB model AC14300-00RT

doe een bod

28) 1 x HD Caviar 1 GB model WDAC21000-07H

doe een bod

29) 1 x Netwerkkaart RTL8029AS PCI RJ45/COAX

doe een bod

30) 1 x Netwerkkaart 3com Fast Etherlink XL PCI 10/100

doe een bod

31) 1 x Netwerkkaart Compaq NC3123 PCI 10/100

doe een bod

32) 1 x Moederbord Intel E139761 SLOT1 3sd-ram sloten, 1agp slot, 4pci, 2isa, ps/2, usb, 2ide, 1fdd

doe een bod

33) 1 x promise sataII150 TX2 plus (1x ultra ata 133 channel, 2 SATA ports)

min: 25€
mee: 35€

Dit is de voorlopige lijst.
Ik zal nog items toevoegen in de loop van de week. Dit betreft TFT schermen e.d.

Alle prijzen zijn exclusief opsturen.
Ik verstuur via post ne storting op mijn rekening.
Ik sta gekend op TNforums en tones forum als een eerlijk en snel verkoper.
Staat ook te koop op tones forum.

http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=36100


offtopic wordt gemeld, boden onder minimumprijs genegeerd en ik behou me het recht om niet te verkopen indien de minimumprijs niet is bereikt.

SpYdR0

Legacy Member
ok bod genoteerd.

mensen gelieve wel telkens het nummer van het object erbij te plaatsen, dat maakt het mij makkelijker.

bosske

Legacy Member
7. 1 x DVD/RW: Lite-on LDW-401S (silver)

20 euro afgehaald, deze week, pm je nog es je foonnr pls

grtz

SpYdR0

Legacy Member
4) 1 x mini PC (via epia m9000, 512ddr, IBM 6x slimline DVD + eide to ide convertor, pci riser, Morex 2699B Mini-ITX Case)

lowrider: 180€ @ tones

SpYdR0

Legacy Member
flupke11 deed een bod van 57€ op 19+20+21 @ Tones

ik kan de beginpost nu niet meer editen dus zodra er nog meer boden zijn zal ik eens een update posten

SpYdR0

Legacy Member
naar aanvraag van iemand op tones forum:

Ik zou graag vrijdagavond afsluiten. Laat ons zeggen 20u
De items die dan niet verkocht zijn komen in een nieuwe topic dan.

SpYdR0

Legacy Member
bosske is daarstraks de DVDwriter komen ophalen en heeft ook ineens deze items meegenomen, deze zijn dus niet meer beschikbaar:

22) 1 x CPU Pentium II 450 SLOT 1
32) 1 x Moederbord Intel E139761 SLOT1 3sd-ram sloten, 1agp slot, 4pci, 2isa, ps/2, usb, 2ide, 1fdd

SpYdR0

Legacy Member
ik heb per email een meeneembod gekregen op :

4) 1 x mini PC (via epia m9000, 512ddr, IBM 6x slimline DVD + eide to ide convertor, pci riser, Morex 2699B Mini-ITX Case)

Ik zal vragen aan deze persoon om dit hier te bevestigen.
Hij komt dit vanavond namelijk ophalen.

kr15t0f

Legacy Member
ik ben wel geintresseerd in die coolermaster fan en die sata controller

Is er nog garantie op die satacontroller, en hebt ge mss een afbeelding of link naar die coolermaster fan.

Arvid

Legacy Member
ik bied de meeneemprijs voor de vectra en voor de epia...

vandaag afgehaald...

mvg
Arvid

DJefke

Legacy Member
19) 4 x SCSI DISK IBM DMVS 9GB Ultra3(u160)

min: 35€ voor de 4
mee: 50€ voor de 4

Flupke11: 35€
40 euro
Is dat met 68 of 80 pins connector?

cherouke

Legacy Member
32) 1 x Moederbord Intel E139761 SLOT1 3sd-ram sloten, 1agp slot, 4pci, 2isa, ps/2, usb, 2ide, 1fdd
22) 1 x CPU Pentium II 450 SLOT 1

bod 12 euro inclusief

SpYdR0

Legacy Member
DJefke : De ibm schijven zijn ca-80 en en convertors zijn 80->68

Driesi : ja idd is mobo+cpu+vga+case+voeding+cdrom volledige pc dus.

cherouke, ik had al laten weten dat deze items niet meer te koop zijn.
bosske heeft deze trouwen ook mee genomen, maar ik kan de begin post niet meer aanpassen.

SpYdR0

Legacy Member
UPDATED LIST:

1) 1 x HP CPQ D530 CMT (p4 2.8ghz(533), 2x256ddr dual(333), dvd16x/48x, floppy, 80gb, vga, gigabit lan)

min: 400€
mee: 450€

5) 1 x 256 DDR pc2700 Samsung cas2.5

min: 15€
mee: 20€

(-Pr3D@t[0r]-) : 15€ @ TNforums

6) 1 x Hercules fortissimo III (7.1 + digital output, blue pcb)

min: 20€
mee: 25€

8) 1 x rode ccfl (in plastic, geen tube)

min: 3€
mee: 5€

9) 1 x blauwe ccfl sharkoon (in plexibehuizing)

min: 5€
mee: 7€

10) 1 x led lamp op usb met sounddetectie, verschillende standen, kleurovergang of 5 kleuren.

min: 15€
mee: 20€

11) 1 x Artic-Cooling Copper Silent 2L (blue led fan)

min: 10€
mee: 15€

12) 1 x Sunon KD1208PTB1 80mm fan

doe een bod

13) 1 x CoolerMaster A8025-48RB-3 AA-PI 80mm regelbare fan

doe een bod

14) 2 x Titan 80mm Aluminium fan

min: 10€ coor de 2
mee: 15€ voor de 2

15) 1 x ETRI 126LF21 80mm fan 220V 12watt in staal

doe een bod

16) 1 x Botex SP-106S mini strobe (stroboscoop)

doe een bod

17) 1 x 250Watt Aopen voeding FSP250-60GTA

doe een bod

18) 1 x NCR SCSI SE PCI Adaptor

doe een bod

19) 4 x SCSI DISK IBM DMVS 9GB Ultra3(u160)

min: 35€ voor de 4
mee: 50€ voor de 4

DJefke: 40€

20) 4 x SCSI convertors (ultra SCSI80F to SCSI-3 68F)

min: 15€ voor de 4
mee: 20€ voor de 4

21) 1 x SCSI cable met terminator Ultra3(u160), 5 aansluitingen

min: 7€
mee: 10€

23) 1 x CPU Pentium II 400 SLOT 1

doe een bod

24) 1 x CPU Pentium II 350 SLOT 1

doe een bod

25) 1 x 1.44MB floppy

doe een bod

26) 1 x HD IBM 1.7 GB IBM model DJAA-31700

doe een bod

27) 1 x HD Western Digital 4.3 GB model AC14300-00RT

doe een bod

28) 1 x HD Caviar 1 GB model WDAC21000-07H

doe een bod

30) 1 x Netwerkkaart 3com Fast Etherlink XL PCI 10/100

doe een bod

31) 1 x Netwerkkaart Compaq NC3123 PCI 10/100

doe een bod

33) 1 x promise sataII150 TX2 plus (1x ultra ata 133 channel, 2 SATA ports)

min: 25€
mee: 35€

IK SLUIT VRIJDAG 20/01/06 AF OM 18u00.
(al wat niet verkocht raakt komt in een nieuwe topic met nog wat ander materiaal)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan