Troman
Legacy Member
deze kaart dus,twee weken oud, reden verkoop;aankoop nieuwe kaart.
factuur ben ik helaas kwijt maar is in de desbetreffende winkel van aankoop ook niet nodig(serienr etc..)
winkel van aankoop is HS&ware.
startprijs:120€
meeneemprijs:150€
dit is exlcusief uiteraard of afhaling te tessenderlo!
*edit*
pci-e uiteraard!
factuur ben ik helaas kwijt maar is in de desbetreffende winkel van aankoop ook niet nodig(serienr etc..)
winkel van aankoop is HS&ware.
startprijs:120€
meeneemprijs:150€
dit is exlcusief uiteraard of afhaling te tessenderlo!
*edit*
pci-e uiteraard!


. op toms harware vind ge trouwens een chart met kaarten en hun score...
