Sapermun
Legacy Member
Vochtig zei:jah sure , ik wou ff zien wat ik ervoor zou krijgen , en eventueel een ruil . Ik heb nu al een nieuwe config waarin deze gtx draait .
Gemoogt veel zeggen maar niet datk brol verkoop , datk duld ik niet !
Daarvoor bestaat prijsschatting.