Archief - [TK][TR] Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shotterke

Legacy Member
Ik heb hier enkele games liggen die ik wil verkopen:

The Elder Scrolls Oblvion Collectors Edition + Official Game Guide
Quake 4
Fable The Lost Chapters
Boiling Point Road To Hell
Black & White + Add on
Cycling Manager 4
Free Lancer
Deus Ex
BREED
Half Life 2 imet Steam account (HL², CS:S, HL² Deathmatch)

Onder voorbehoud:
WoW+TBC account (51 Druid & 27 Hunter) Geen game-time meer

Gelieve exclusief te bieden :niceone:

Vedeco

Legacy Member
Wat is prijs voor WoW+TBC ?
Zou je indien mogelijk tot in gent centrum geraken ?

Shotterke

Legacy Member
Covedo zei:
Wat is prijs voor WoW+TBC ?
Zou je indien mogelijk tot in gent centrum geraken ?

35€ maar ik ben nog niet zeker of ik de account verkoop want mijn broer wil ook een deel van de opbrengst. :angry:

Cyaankali

Legacy Member
Gaat het om de originele Deus Ex in kartonnen doos met handleiding en cd-rom of 1 of andere budgetversie?

Greetz Cyaankali

:)

ps: foto's graag als het om het origineel gaat.

Juve9le

Legacy Member
interesse in Q4 (indien online nog werkt)

zie je ruil zitten voor 1 van deze games?
cod2
mohaa warchest
gta san andreas
fear+expansion
stalker

San Yokohama

Legacy Member
heb je mss interesse in Lineage II (nooit gespeeld) of Fifa 2006 World Cup ?

Shotterke

Legacy Member
Juve9le zei:
interesse in Q4 (indien online nog werkt)

zie je ruil zitten voor 1 van deze games?
cod2
mohaa warchest
gta san andreas
fear+expansion
stalker

Ik zou niet weten waarom hij online niet werkt. (1x geïnstalleerd)
Ik heb wel intresse in stalker.

Shotterke

Legacy Member
San Yokohama zei:
heb je mss interesse in Lineage II (nooit gespeeld) of Fifa 2006 World Cup ?

Nee bedankt.
Lineage II moede maandelijks betalen met cc denk ik?
En kheb Fifa 08 al dus geen intresse in Fifa 2006 World Cup. ;)

EDIT: WoW account is niet meer te koop. :(

San Yokohama

Legacy Member
Jah, is idd maandelijks betalen, maar je kan dat ook doen met gewoon gametime-cards hoor. ;)
(+ er zit een free month bij geloof ik, dat is altijd zo bij plaync games)

Shotterke

Legacy Member
San Yokohama zei:
Jah, is idd maandelijks betalen, maar je kan dat ook doen met gewoon gametime-cards hoor. ;)
(+ er zit een free month bij geloof ik, dat is altijd zo bij plaync games)

Indien er een free month bijzit. Voor welk spel zou je willen ruilen?

Shotterke

Legacy Member
San Yokohama zei:
Jah, is idd maandelijks betalen, maar je kan dat ook doen met gewoon gametime-cards hoor. ;)
(+ er zit een free month bij geloof ik, dat is altijd zo bij plaync games)

PM send

Shotterke

Legacy Member
Quake 4 ==> verkocht aan Juve9le
Fable ==> Verkocht aan San Yokohama

septentrio

Legacy Member
straatloper zei:
Nee te weinig. Verzendingskosten gaan meer dan 3€ zijn dus dan hou ik misschien maar 10€ - 12€ over. :p

Laten we er dan 20inclusief van maken. Dit is mijn hoogste bod.

Shotterke

Legacy Member
septentrio zei:
Laten we er dan 20inclusief van maken. Dit is mijn hoogste bod.

Ik heb zojuist gezien dat ik de munt die bij de CE zat kwijt ben :(
Indien dat voor jou niets uitmaakt hebben we een deal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan