Archief - TK/TR Laptop Acer Travelmate 4001WLMi

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wildfir3

Legacy Member
Hello,

Ik verkoop -wegens nieuwe interesse- mijn laptop. Het gaat over een Acer Travelmate 4001 WLMi laptop die nu ongeveer 1jaar en 3 maanden oud zal zijn en dit INCLUSIEF het speciale uitgebreide garantiepakket ( http://www.loveno.be/product/5201 ). Er is dus nog dik anderhalf jaar garantie op deze laptop, ook als ge hem op de grond laat vallen etc...

Aankoopprijs toen: een 1500 euro (garantie incl) bij www.2compute.net

Enkele specs:
Intel Pentium-M 715 (1.5GHz/2MB) met wireless
512MB Geheugen @ 333Mhz
60GB Harde Schijf
15.4" Scherm @ 1280*800
ATi Radeon Mobility 9700 (64MB Dedicated)
DVD-+(4X)/CDRW(24X)

Laptop is in goede staat, geen dode pixels ofzo. Is altijd als primaire pc gebruikt geweest dus heeft wel wat gebruikerssporen (het nadeel van grijs-zilvere verf is dat deze er na verloop van tijd afgaat... en dan ziet ge dat de plaatsen waar ge uw handen laat rusten al eens durven duidelijk worden). De batterij gaat nog makkelijk 3u30 mee.

Foto's komen er aan, maar heb zelf geen digicam dus zal nog ff wachten zijn. Verdere info moet ge maar vragen, ik houd dit topic uiteraard in het oog.

Ik behoud mij het recht om niet te verkopen als de geboden prijs mij niet aanstaat. Deze topic loopt gedurende 2 weken, tenzij ik eerder aan een prijs kom waar ik me in kan vinden. Dan loopt hij nog twee dagen verder om anderen ook nog een kans te bieden.

Beginprijs: 50 euro! :)

Wildfir3

Legacy Member
Geen idee. Doe gerust een bod. Ik sta open voor alles, maar mogelijke kanshebbers waar ik direct op kan komen zijn:

-Desktop-pc
-Mac (laptop of desktop)
-Geld ;p

Wildfir3

Legacy Member
Ik ben van Halle (weekends) maar woon/werk in Leuven.

Kan uiteraard getest worden etc. Wordt niet verstuurd, tenzij op risico en kosten van de koper.

deluc

Legacy Member
heb desktop pc amd athlon xp 2400
512ddr
5600xt agp
80gih western digital


17" crt flatscreen

hebde hier intresse in?
is bij mij wel dringend
tegen maandag as
is voor in de vrachtwagen,de mijne is stuk en moet dringend vervanging hebben voor routeplanner en sateliet

Wildfir3

Legacy Member
Goh ik speel er eigenlijk al effe geen games meer mee, maar ik kan mij herinneren dat HL2 (is zowat het laatste dat ik gespeeld heb) serieus vlot bolde op nog vrij hoge settings. Ge moet niet gaan verwachten dat dat Quake 4 vlotjes gaat bollen op hoge resolutie natuurlijk, maar al bij al valt dat heel goed mee voor een videokaart met "maar" 64Mb ram.

adonis

Legacy Member
systeem1

Standaard case (zonder zijkant:p, is half kapot door modding project dat mislukt is)
AMD ATHLON 2600 XP + koeler
512 DDR RAM (333mhz)
AS-Rock K7VM4
Netwerkkaart 10/100
Maxtor HD 40GB 7200rpm
CD-Lezer 52*
Diskettestation

systeem2

Standaard case
AMD ATHLON 3000+
Coolermaster grote cooler
512 DDR (2*256 dual channel) (400mhz)
Maxtor HD 160GB 8mb cache (7200rpm)
Uitgebreid moederbord, ik denk msi of asus (nforce2 chipset)
ATI RADEON 9200 128mb video
CDRW inbegrepen
netwerkkaart 10/100


deze 2 systemen heb ik onder voorbehoud te ruil tegen die 1e labtop (moet foto's nog afwachten)

Wildfir3

Legacy Member
geen interesse in ps2.

Andere biedingen zijn in overweging genomen, maar der is nog niks waarvan ik zeg "yes! deal!", dus blijft nog ff open :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan