Archief - [TK]Veel Fans en wat grills

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sarnath

Legacy Member
Heb gisteren een case overgekocht waar fans inzaten, maar aangezien ik er zelf nog een hele hoop had mogen ze weg.

Het gaat om UV reactive blauwe fans (80mm)
3 stuks van Aerocool 5 euro per stuk
2 stuks van Vantec 5 euro per stuk

Dan heb ik nog 4 blauwe led fans liggen van akasa (80mm)
prijs 3 euro per stuk

Dan heb ik nog 1 120mm fan van akasa ook met blue leds
5 euro

Grills:
2* Unreal 6 euro per stuk
1* spiderman 80mm 2 euro
1* vlam : hier heb ik een bruine grondlaag over gespoten dus mag weg voor 1 euro.

fotos kan je hier vinden:
http://users.skynet.be/kombinnen/uvfans.jpg
http://users.skynet.be/kombinnen/grills.jpg
http://users.skynet.be/kombinnen/ledcoolers.jpg

wie het volledige pakket ineens koopt krijgt het voor 50 euro incl verzending.

Verzenden kan op kosten en risico van verkoper.
Geen off topic geleuter, anders bad post :-)

sarnath

Legacy Member
vinteg zei:
wa is het geluids level van die 80mm akasa's?
@worldservice7: Dan heb ik nog.... ;-)


@vinteg: het spijt me zeer, maar er staat geen vermelding op de verpakking van de 80mm fans, op de 120 mm fan staat 29.74dB (A).

Deze laatste had ik in mijn vorige case zitten en je hoorde m echt nauwelijks.

vinteg

Legacy Member
kunt ge anders de code ff geven? ak-xxxx-xx isq da ofzow. dan kank het ff zoeken op de site :)

Zazzoo

Legacy Member
Dan heb ik nog 4 blauwe led fans liggen van akasa (80mm)
prijs 3 euro per stuk <---- twee hiervan graag is dus 6euro excl.

sarnath

Legacy Member
Zazzoo zei:
Dan heb ik nog 4 blauwe led fans liggen van akasa (80mm)
prijs 3 euro per stuk <---- twee hiervan graag is dus 6euro excl.
Ok pm verzonden

@Red_Alien, doe er ne euro bij en tis van u, (gisteren nog gewatteerde enveloppe verzonden en kostte iets meer als 2 euro)

Zazzoo

Legacy Member
ik wil je graag pm doen met mijn gegevens, maar je kan er géén ontvangen, nood aan opkuis in de pm zone :p

sarnath

Legacy Member
Zazzoo zei:
ik wil je graag pm doen met mijn gegevens, maar je kan er géén ontvangen, nood aan opkuis in de pm zone :p
dju alweer vol :-s, die quota moeten es wa hoger zenne.
der is weer ruimte nu ;-)

!manticore!

Legacy Member
Zazzoo zei:
Dan heb ik nog 4 blauwe led fans liggen van akasa (80mm)
prijs 3 euro per stuk <---- twee hiervan graag is dus 6euro excl.

Dan zou ik die 2 andere wel willen. :)

6€ exclu

sarnath

Legacy Member
Fartman zei:
die spiderman fan neem ik dan wel :) 2&#8364; ;)

pm send
Ok, de spider man grill is dus ook verkocht

Korts status
ik ga 2 coolers bijhouden van uv aangezien ik ze blijkbaar toch nodig heb.

Het volgende is nog te koop:

3 stuks van Aerocool 5 euro per stuk
2* Unreal 6 euro per stuk
1* vlam : hier heb ik een bruine grondlaag over gespoten dus mag weg voor 1 euro.
1*120mm akasa blue led
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan