Archief - [TK]XP1800, 512DDR, etc...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krikke31

Legacy Member
Verkoop men pc dus:

-Witte case met blauw vooraan
-cpu xp1800 tb draait aan 1533 mhz
-mobo ecs k7s5a
-geheuge 512DDR pc2700 cl2.5 samsung + 256md sdram m-tec
-grafische kaart geforce3 classic
-soundcard creative sb live 5.1
-voeding 400watt
-cdwrite liteon 52x32x52
-dvdwriter philips 6maand oud ofzo geen garantiebewijs meer, lost it, kan ik misschien nog wel fixe , is eigelijk nog nooit gebruikt geweest!
-3.5 diskette
-voodoo5 5500 agp+tnt ultra pro krijgt ge der bij
-surroundsetje Teac
-muis logitech mx pilot of microsoft intelli
-IceMAT + Qpad xxl heb ik ook nog ligge voor de geinteresseerden als de verkoopprijs hoog genoeg krijgt ge die derbij!!!!

Begin 125euro , ne meeneemprijs heb ik ni echt, ik behoud me het recht alleen te verkopen indien de verkoopprijs me aanstaat! Bieden maar!!
Als ge vragen hebt Shoot!

krikke31

Legacy Member
Ik heb hier nog wel een hd ligge van 4gig; die krijgt ge derbij kmoet die alleen is formatteren peins ek; grtzzz

jannick werckx

Legacy Member
Srr voor de 'beetje offtopic' maar als ge die schijf van 4gig nog hed liggen en ge verkoopt die apart dan wil k u daar nog wel 10€incl voor geve :)

Jannick

krikke31

Legacy Member
Hey, ik denk dat het beter is , indien hij verkocht moest worden dat de koper toch iets van opslagruimte heeft, moest hij zelf geen hd meer hebbe ligge! We zullen wel zien :)

krikke31

Legacy Member
@stevo, hebt u nog interesse !!!!
Der heeft nog iemand interesse op 2dehandssite ik wacht nog op zijn antwoord!!! Ik stel de MP op 165euro, indien die persoon niets meer van zich laat horen; khou u wel op de hoogte!! Indien ik vandaag niets meer van em hoor, is de MP165. :) greetz:

krikke31

Legacy Member
Ik ben van schote, bij antwerpen! Ja die voodoo is een 64mb en foto heb ik ni direct, maar die case zit er nog redelijk goed uit, ik weet ni hoe ik een foto moet uploaden hiere... grtzz!

bosske

Legacy Member
je kan ofwel,
via de webspace van je eigen provider fotos online zetten, en hier dan de url ervan plakken,
ofwel met een ander prog. zoals imageshack, of via een online foto album.

je moet maar es googlen of es hier op forum via search wat rondzien

grtz

McBr@in

Legacy Member
Verkoop je de ram ni apart en zoja aan welke prijs had je gedacht? inclusief liefst.

krikke31

Legacy Member
Hey sorry dat ik nimeer reageerde, pc zat vol spyware en .... Liefst toch niet in onderdelen moest em ni weg geraken dan zal het wel moeten. Greetz---

krikke31

Legacy Member
-@fooraap, voorlopig niets apart TK

-@stevo, 150vind ik toch te weinig hoor, als ik alles apart verkoop ga ik er over; 165euro is meeneemprijs :) ik kan je ook wel dual optical mouseman muis geven als je die liever hebt onder de muizen zitte wel geen voetjes meer wegens slijtage ; kheb ook nog een vision master pro 452 flatron staan moest je daar interesse voor hebbe , grtzz !!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan