Archief - [TK]Zwarte 19" IIYAMA Vision MASTER PRO 455

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kicko

Legacy Member
Zwarte Iiyama Vision Master Pro 455 (MM904U)
***************************************

"Iiyama Vision Master Pro 455 combines DiamondTron technology with high-brightness feature to make the most of multimedia applications. It also features sRGB support for accurate color reproduction and a maximum resolution of 1600 x 1200."

Volledig vlak scherm door diamondtron technologie
Kleur: Zwart
Dot pitch: 0.25 mm
Interface: VGA (HD-15)
Breedte: 46.0 cm
Hoogte: 46.1 cm
Diepte: 46.5 cm
Gewicht: 22.0 kg
Compatibel met MAC en PC

Maximum resolutie: 1600 x 1200 aan 75Hz
1280 x 1024 aan 85Hz

Ouderdom: ongeveer 3 jaar.
Geen gebruikssporen, de monitor is altijd perfect onderhouden geweest.

Foto's:

http://users.telenet.be/krisrenders/45degrees_jpg.JPG
http://users.telenet.be/krisrenders/90degrees_jpg.JPG
http://users.telenet.be/krisrenders/90degrees2_jpg.JPG
http://users.telenet.be/krisrenders/website_in_dark_jpg.JPG
http://users.telenet.be/krisrenders/movie_in_dark_jpg.JPG

Beschikbaar vanaf zaterdag 4 februari.

Minimumprijs: 110 euro (hieronder gaan heeft geen enkel nut)
Directe meeneemprijs: 150 euro

Deze thread blijft open tot vrijdag 3 februari 17h. Na elk bod blijft de thread nog wel minstens 24h open om andere mensen de kans te geven ook te bieden.

Indien de minimumprijs geboden wordt zal het scherm zeker verkocht worden.

Ik woon in Tessenderlo en ophalen heeft mijn voorkeur.

Het scherm wordt aangeboden op volgende sites:

https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/tkzwarte-19-iiyama-vision-master-pro-455.392705
http://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=2267
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=36846
http://computer.2dehands.be/markt/o...-zwarte-19-iiyama-vision-master.html?start=15
http://www.kapaza.be/detail/2004420/Zwarte_19_Iiyama_Vision_Master_Pro_455.html
http://hebbes.be/hebbes/bap/object?adId=3402790&sid=10aTfZO-hk819282&pos=1&tot=249

kicko

Legacy Member
Bod van €128.5 incl. op arena51 gekregen. Een bod afgehaald of gebracht dichter in de buurt blijft wel mijn voorkeur hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan