guRuh
Legacy Member
Alleen ruilen tegen 1024 MB DDR PC 3200 latjes!
Is een faire ruil imo, heb ze in den tijd zelf nog omgeruild.
Hoe snel gaan ze? Kan ik geen anwtoord op geven, moederbord gaat maar tot 2.80V... Toch gingen ze al 240 mhz, dus das niet slecht he.
Afspreken krijgt voorkeur, versturen is ook geen probleem.
guRuh
Is een faire ruil imo, heb ze in den tijd zelf nog omgeruild.
Hoe snel gaan ze? Kan ik geen anwtoord op geven, moederbord gaat maar tot 2.80V... Toch gingen ze al 240 mhz, dus das niet slecht he.
Afspreken krijgt voorkeur, versturen is ook geen probleem.
guRuh
.
)