Archief - [TR] ik wil mijn game pc ruilen voor een laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nighth@wk

Legacy Member
yo,

Ik zou volgend systeem willen ruilen tegen een degelijke laptop. Ik ben totaal niet geintereseerd in verkopen van de pc of de onderdelen. Mijn gamepc omvat:

cpu: intel core2duo 6600 @ 3.2 ghz, watercooled
mobo: asus P5n32 Sli Premium
mem: 2 * 1 gig Corsair TWIN2XP2048-6400c4
graka's: 2 * Sparle geforce 7900GT 512 mb (sli dus) met waterblocks die nog niet
geïnstaleerd zijn.
tv-card: pinnacle PCTV Pro PCI
case: Thermaltake armor II (met 25 cm sidefan)
Watercooling: gigabyte 3d galaxy II
dvd: Benq dvd-writer
diskettestation
muis: logitech mx518 optical
keyboard: Zboard
scherm: AOC 19" crt
voeding: 450 watt ocz modstream
hdd: seagate 80 gig

Iemand die dit wil ruilen voor een laptop? Liefst van een bekend merk en met een goede batterij.

grtz

Vochtig

Legacy Member
Idd , kzou die niet wegdoen , hou hem nog wat zn , is bom pc'ke :)

.s1[]v[]0n.

Legacy Member
ruilen tegen 12" iBook G4 ? prima laptop, baterij gaat +/-4 uur mee :p

nighth@wk

Legacy Member
liever geen iBook, moet boekhoudprog en dergelijke op kunnen draaien.

Waterboyke

Legacy Member
Is er geen HDD('s) bij ??

Ik heb hier een 4 maand oude 'Toshiba Satellite P100-276' in nieuwstaat, amper gebruikt !
Ga er is over nadenken, intresse ??

nighth@wk

Legacy Member
idd, heb hd toegevoegd, was die vergeten, ga uw toshiba es googelen

Waterboyke

Legacy Member
nighth@wk zei:
idd, heb hd toegevoegd, was die vergeten, ga uw toshiba es googelen

Is ne 17", 120Gb hdd, 1Gb geheugen, DVD-writer...

Hoe oud is uw systeem ? En nog kompleet met dozen en spul ?

nighth@wk

Legacy Member
Mijn systeem is van eind vorig jaar en zijn delen nog heel wat recenter, watercooling is van mei ofzo. Kheb van alles nog de dozen en dergelijke liggen en heb alle onderdelen gekocht via iemand van mijn familie dus garantie is geen probleem. Ik heb alvast uw laptop genoteerd, intereseerd mij wel.

Waterboyke

Legacy Member
nighth@wk zei:
Ik geef momenteel de voorkeur aan die van Waterboy

Thx, ma sta nog nie vast of ik wil ruile met uw systeem voor alle duidelijkheid he, kga er over nadenken..
Ik denk dak anders is een nieuw thread ga opstarten om te zien wak voor men laptop'ke zou kunne krijgen, zelf heb ik da eigenlijk nie nodig, gebruik het eigenlijk zelden of niet...

kutteke

Legacy Member
acer aspire 2010 doet 4-5u op batterij door verkeerde labeling (dus 9 cell ipv 6 cell gekregen ^^)
graka die daarin zit is nog vrij cava

nighth@wk

Legacy Member
Anjooh,deze van u lijkt mij heel interessant, ik ga nog even afwachten tot zondagavond wie wat nog allemaal heeft.

Anjooh

Legacy Member
Ik moet zondagmiddag naar Tielt, dus is het ideaal als ik ervoor nieuws heb van u.

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan