Archief - [tr] Msi 7800gt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bobsleeke

Legacy Member
**met 2+ jaar garantie, beide kaarten bnn 2 jaar zwz alleen goed als paperweights. en nieuw is per definitie in winkel, de kaart uit handen is zwz 2de hands**

Oki , ligt weekje bij me op de rek en graka is nog luchtdicht verpakt. Als die op 1 week evenveel waarde verliest als jouwe ? No Prob :unsure: .

Groeten Joey

bobsleeke

Legacy Member
Factuur steekt er in.

Was een miskoop van me geweest(agp - pci .... ben een noob). Ik ga nu een nieuwe Pc laten ineen steken. Dacht hem nu van de hand te doen en een iets snellere graka te nemen als ik toch bezig ben ipv van deze te gebruiken.

Greetz

aka

Legacy Member
tja, take it or leave it. plus dat van misverkoop snap ik niet, mijne is ook pci-e. en als dat 1 week is, kun ge terug naar winkel brengen en je 200 euro terug, wat zowiezo een afzetterij was.

M_N_M

Legacy Member
Mijn bod blijft geldig en lijkt mij zeker geen slecht bod. Kan misschien nog tot 150€ gaan maar dan kom ik niet afhalen en ist ergens middenin te doen..

Alles met originele inhoud (verpakking - cd roms - kabels - originele cooling + nieuwe stille cooling), bij u toch ook alles met factuur enzo?


Grtz

aka

Legacy Member
hoe zit het met garantie aan je kant ?

160 euro opleg = deal. tbh ben ik echt niks met de zalman etc. de winfast default zijn al zeer stil. mijn kaart is compleet, moet gewoon alle kabeltjes en stekerkes vinden, cd liggen in het doos.

ik ben nu weg tot 10 uur.

M_N_M

Legacy Member
kheb factuur nog, geen idee hoe oud ze is maar er zal nog wel wat garantie op zijn denk ik.

Prob is dat vanavond mn verkoop sluit..

150€ + 6600GT is mn bod, zonder zalman aangezien je er toch niets om geeft :) Uw 7800GT zal wel niet stil genoeg zijn voor mijn normen..

Zoals gezegd no go indien ik voor 20u niets weet.


Grtz

LaCucaracha

Legacy Member
XFX 6800 gt + 100€?
nieuwprijs 6800gs = +- 230 € en die is nog iets minder als de 6800gt en zeker als de mijne, die met gemakkelijk over de 6800ultra springt

aka

Legacy Member
LaCucaracha, het is een zeer eerlijke bod :)

maar ja, jullie kaarten zijn te snel voor mijn behoeften :)
ik kan even goed met mijne blijven doorgaan.

ik hoopte op een 6600gt, max 6800le of een x800gto. boden blijven welcome, alleen de afhandeling kan op zich laten wachten, volgende zaterdag.

io

deadlysmokey

Legacy Member
aka zei:
LaCucaracha, het is een zeer eerlijke bod :)

maar ja, jullie kaarten zijn te snel voor mijn behoeften :)
ik kan even goed met mijne blijven doorgaan.

ik hoopte op een 6600gt, max 6800le of een x800gto. boden blijven welcome, alleen de afhandeling kan op zich laten wachten, volgende zaterdag.

io
een 6600 gt + 150 euro goed ?

grz

Violator

Legacy Member
2x 6600GT's met zalman koelingen erop?

Werken perfect in SLI.

Je kan altijd ééntje verkopen.

Info

stream187

Legacy Member
aka zei:
bod is voor mij goed, maar graag meer info over de kaart :

- merk :)
- ouderdom
- factuur, garantie

Asus, +- 6 maand oud, factuur aanwezig van forcom merelbeke.

aka

Legacy Member
ok, voor mij is het goed.

ik ben wel pas zaterdag terug ter plaatse
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan