Archief - [TR] WoW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|-Black-|

Legacy Member
Te ruil dus zoals de titel al zegt, World of warcraft. Chars? Allerhande met troll mage (lvl 17) als main en andere chars van lvl 5 - 17. Meestal op shattered hand, maar ook sommige op andere servers.
Ik doe dit weg omdat ik geen interesse meer heb.
Ik zou het graag ruilen tegen Quake4.

skatelode

Legacy Member
ik heb quake 4 hier liggen en ik ruil het misschien maar tot hoelang kan je het spel nog spelen?

|-Black-|

Legacy Member
skatelode zei:
ik heb quake 4 hier liggen en ik ruil het misschien maar tot hoelang kan je het spel nog spelen?

Geen idee, toen ik ermee stopte had ik nog een maand en half over. Als de account stopgezet is wegens inactief dan heb ik minstens nog een maand over. En het kost niet echt superveel om een maand te spelen (ik dacht iets van €10). pm mij indien interesse voor ruil. Dan doe ik het vandaag nog op de post.

|-Black-|

Legacy Member
skatelode heeft quake4 verkocht.
Dit wil zeggen dat WoW nog altijd klaarligt om geruild te worden voor quake 4.
Ik ga het ook op Tones.be en arena51 posten

RpR

Legacy Member
|-Black-| zei:
Geen idee, toen ik ermee stopte had ik nog een maand en half over. Als de account stopgezet is wegens inactief dan heb ik minstens nog een maand over. En het kost niet echt superveel om een maand te spelen (ik dacht iets van €10). pm mij indien interesse voor ruil. Dan doe ik het vandaag nog op de post.
Tijd blijft doorlopen ze willen u afrippen die van blizzard tis mor dat ge dat weet.

pro-Xi

Legacy Member
Hello,

The selling of World of Warcraft accounts, characters, and/or items is against the Terms of Use - (http://www.worldofwarcraft.com/termsofuse.shtml). Any auctions or ads selling these items may be terminated at any time. If you know of any auctions or ads violating the EULA and/or TOS, feel free to send the information (link if possible) to our Hacks team at [email protected].

When this policy was announced on our front page, we made a point to remind potential buyers in the game to please refrain from buying in-game property with real money. We understand the temptation to purchase better items, but we feel that characters can find ample equipment and money within the game through their own adventuring and questing. Please understand that if you do purchase in-game property from sellers on eBay and personal sites, we may temporarily suspend your account, and at the very least, delete the offending items.


Sincerely,

Darian V.
Blizzard Technical Support
www.blizzard.com/support



BEST SLUITEN DUS....

Satanic`

Legacy Member
Ik vind wel dat er gradaties zijn. Hier wordt voorgesteld het spel te ruilen tegen een ander spel met een gelijkaardige waarde. Het is niet da hij een meerwaarde wil voor het character dat er nog opstaat.
Relativeren is soms nog erg moeilijk heb ik de indruk...

Citje

Legacy Member
pro-Xi zei:
Hello,

The selling of World of Warcraft accounts, characters, and/or items is against the Terms of Use - (http://www.worldofwarcraft.com/termsofuse.shtml). Any auctions or ads selling these items may be terminated at any time. If you know of any auctions or ads violating the EULA and/or TOS, feel free to send the information (link if possible) to our Hacks team at [email protected].

When this policy was announced on our front page, we made a point to remind potential buyers in the game to please refrain from buying in-game property with real money. We understand the temptation to purchase better items, but we feel that characters can find ample equipment and money within the game through their own adventuring and questing. Please understand that if you do purchase in-game property from sellers on eBay and personal sites, we may temporarily suspend your account, and at the very least, delete the offending items.


Sincerely,

Darian V.
Blizzard Technical Support
www.blizzard.com/support



BEST SLUITEN DUS....

ROFL...ga je dit nu in elke topic komen pasten waar WoW in verkocht wordt?
beetje een randdebiel jij?

lees uw gepaste tekstje eerst eens zelf..

...

pro-Xi

Legacy Member
heb ik gedaan debiel ik zet het hier omdat er al andere forums aangevallen geweest zijn hierdoor... Leer jij eerst je engels en begin me dan uit te maken als debiel.

En als je me nu banned toon je hoe kleinzielig je bent
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan