Vochtig
Legacy Member
Jow , ik zet mijn Point Of View Tagan 650W te ruil omdat ik eigenlijk op zoek ben naar een modulairbare voeding die dezelfde watage en of hoger heeft , ik kan ntrlk opleggen .
Info:http://www.pointofview-online.com/default2.asp?content_id=196
Mvg
Info:http://www.pointofview-online.com/default2.asp?content_id=196
Mvg