thibo
Legacy Member
Hallo, ik heb onlangs de radiation edition gekocht.
Maar als ik eerlijk ben ligt deze game mij niet echt.
Ik zou deze nu graag ruilen of verkopen.
Ben van Gent dus kan daar afspreken als het nodig is.
Verzenden kan ook via de post op eigen risico.
Voor te kopen doe maar een bod of zeg maar welke game(s) jullie willen ruilen..
Grtz!
Maar als ik eerlijk ben ligt deze game mij niet echt.
Ik zou deze nu graag ruilen of verkopen.
Ben van Gent dus kan daar afspreken als het nodig is.
Verzenden kan ook via de post op eigen risico.
Voor te kopen doe maar een bod of zeg maar welke game(s) jullie willen ruilen..
Grtz!

Indien niet, veel succes met de verkoop!