Archief - [UITVERKOOP] DEEL5: Volledige Systemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpYdR0

Legacy Member
Hier ben ik nog eens met een 5e deel van mijn uitverkopen.
Deze keer zijn het volledige pc's (vooral mediacentre/office pc's buiten de eerste dan) die hier al een tijdje in de weg staan.

PC1: AMD X2 Game systeem
------------------------

- MOBO: Epox Nforce4 9NPA+SLi
- CPU: AMD64 X2 4200+ (met artic freezer pro64 erop)
- RAM: 2 x 512MB TwinMOS Twister Series PRO PC3200 (2-2-2-5)
- HDD: Samsung 80GB Sata
- GFX: Gigabyte X800XT 256MB PCI-E
- CASE: Antec P160 + 2 antec blue led 120mm fans + 30cm blauwe CCFL incl invertor
- PSU: Tagan TG580-U15 Modulair 2x PCI-E, 2 aparte 12V lijnen
- OPTIC: NEC ND-4570 DVD-RW Silver IDE

(kan eventueel ook zonder grafische, hiervoor dan -50€)

richtprijs : 350€ (zonder x800xt = 300€)
meeneemprijs : 400€ (zonder x800xt = 350€)



PC2: P4 mini ITX systeem
------------------------

Superklein en stil maar krachtig pctje!
Ideaal voor een deftige mediacenter.

- MOBO: Insight Mini-itx P4
- CPU: s478 2.0ghz Celeron P4
- RAM: 1x 1GB Kingston ValueRam PC2100 cas2 (splinternieuw latje)
- HDD: Hitachi 80GB Laptop HD IC25N080ATMR04-0
- GFX: onboard Via C3
- CASE: Morex Travla C137 black
- OPTIC: NEC DVDRW ND-6650A Slimline 50-pina ATA

richtprijs : 175€
meeneemprijs : 200€


PC3: VIA EPIA mini ITX systeem
------------------------------

Superklein en stil pctje!
Ideaal voor office werk en mediacenter.

- MOBO: VIA Epia M-10000
- CPU: VIA C3 600Mhz
- RAM: 1x 512MB PC2700 Samsung
- HDD: Toshiba 60GB Laptop HD MK6026GAX
- GFX: VIA S3 UniChrome AGP
- NIC: VIA 10/100 Base T Ethernet
- CASE: Morex Cubid 3688S Zilver
- OPTIC: NEC DVDRW ND-7540A SlimLine 50-pin ATA

richtprijs : 150€
meeneemprijs : 175€



PC4: P4 Small Form Factor systeem
---------------------------------

Geen mini itx maar micro btx systeem in een
low profile desktop case met dvdwriter en pci-e graka.

- MOBO: HP DC7600
- CPU: S775 P4HT 3.0Ghz 800FSB
- RAM: 2x 512 PC3200
- HDD: 80GB Seagate SATA
- GFX: onboard intel GMA950
- CASE: HP SFF silver & black BTX
- OPTIC: Lite-on DVD-ROM 16x Black

! opgelet, passen alleen low profile kaarten in !

richtprijs : 250€
meeneemprijs : 275€



PC5: P4 Small Form Factor Systeem
---------------------------------

Geen mini itx maar micro btx systeem in een
low profile desktop case.

- MOBO: HP DC7100
- CPU: S775 P4HT 3.0Ghz 800FSB
- RAM: 2x 512 PC3200
- HDD: 40GB Seagate SATA
- GFX: onboard intel GMA950
- CASE: HP SFF silver & black BTX
- OPTIC: Lite-on DVD-ROM 16x Black

! opgelet, passen alleen low profile kaarten in !

richtprijs : 200€
meeneemprijs : 225€


Steeds EXCLUSIEF bieden aub.
- afhalen kan bij mij thuis
- opsturen zie ik deze keer niet zitten
- ergens afspreken is geen probleem indien niet te ver! (regio Londerzeel/Dendermonde/Aalst)

staat ook op tones -> http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=654918#654918

Gert1

Legacy Member
kunde is foto's van de kleine systeempjes geven aub?
van pc 1 is niet nodig

SpYdR0

Legacy Member
1tje. nu zit er een 2,5" in maar een 3,5" past er ook in. en de 2 samen zou ook moeten gaan. (is alle sinds toch plaats genoeg)

SpYdR0

Legacy Member
pc4 aangepast

-> pci-e graka eruit en is dus nu onboard video
-> writer eruit en is nu 16x dvd-rom

daardoor richtprijs verlaagd naar 225
en meeneem naar 250

SpYdR0

Legacy Member
als het moet kan ik wel eens tot Leuven station rijden.

Amarilys staat erop

killerloop

Legacy Member
is het mogelijk om die PC2 met een afstandsbediening te bedienen?
of is het makkelijk om dat te installeren.

SpYdR0

Legacy Member
killerloop : er zit er geen bij, maar ik weet dat zo iets bestaat op usb (van philips of microsoft). een mediacenter remote dus.

vengeance_angel : genoteerd

SpYdR0

Legacy Member
voor een pci-kaartje is er inderdaad plaats (pci riser is erbij geleverd)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan