Archief - Veel hardware te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
15€ op 7 (nog garantie?) Kom je soms richting Leuven?/Roosdaal?

BladeDancer35

Legacy Member
@cprovost Er is al verschillende malen meeneemprijs geboden op het moederbord, dus deze gaat ofwel naar eecky ofwel naar Vyste ofwel naar SuSEQ, moest het zijn dat deze worden ingetrokken kan het bord alsnog van jou zijn.
Wat betreft 3 wacht ik teneerste het antwoord van eecky af en dan ziet Vyste alsnog wat hij doet (gezien de verzendingskosten)
Wat betreft 5 kan ik noteren dat je de meeneemprijs hebt geboden, dit natuurlijk als je nog geïnteresseerd bent in (momenteel) enkel de grafische kaart.

@XYRIS 7 is niet meer in garantie, maar werkt echter nog perfect. Hij heeft plaats moeten ruimen voor een SATA schijf, vandaar verkoop.
Wat Leuven betreft denk ik niet dat dat zal lukken. Ik kan het opsturen met de post, ofwel afhaling in het gentse.
Dit gezegd zijnde, mag ik je bod van 15 euro noteren of niet?

XYRIS

Legacy Member
BladeDancer35 zei:
@XYRIS 7 is niet meer in garantie, maar werkt echter nog perfect. Hij heeft plaats moeten ruimen voor een SATA schijf, vandaar verkoop.
Wat Leuven betreft denk ik niet dat dat zal lukken. Ik kan het opsturen met de post, ofwel afhaling in het gentse.
Dit gezegd zijnde, mag ik je bod van 15 euro noteren of niet?

Ja....

BladeDancer35

Legacy Member
@ LezZ Meeneemprijs van 40 euro genoteerd.

Mag ik eens je email adres via pm? dan stuur ik je zo de foto's door!

Bij deze beschouw ik dan de TV-kaart (4) als verkocht!

BladeDancer35

Legacy Member
@Vyste Gezien eecky's antwoord daarnet is het moederbord en de processor van jou! PM je mij eens met je gegevens? Ik zal je ook één sturen met men rekeningnummer!

BladeDancer35

Legacy Member
@eecky ben je nog steeds geïntereseerd in enkel het geheugen of niet?

Vyste

Legacy Member
@BladeDancer35 PM sent. Zit al maanden op dat mobo te azen. Je bent mn held dat je m verkoopt :D

BladeDancer35

Legacy Member
Bod genoteerd voor #6, ook al is het onder de minimumprijs. :)
En @eecky, ik zie net dat je 25€ bood op het geheugen. Nu is dat allemaal wel sympathiek enzo, maar de meeneemprijs is slechts 20€.
Mag ik het dan beschouwen als verkocht aan jou? ;)

eecky

Legacy Member
BladeDancer35 zei:
Bod genoteerd voor #6, ook al is het onder de minimumprijs. :)
En @eecky, ik zie net dat je 25€ bood op het geheugen. Nu is dat allemaal wel sympathiek enzo, maar de meeneemprijs is slechts 20€.
Mag ik het dan beschouwen als verkocht aan jou? ;)

:confused: Allé had me vergist, was niet op het geheugen maar op die cpu dat ik het min geboden had, 3 dus. Zou niet meer bieden dan meeneem prijs hé. Sorry voor dees misverstand.

mvg
eecky

XYRIS

Legacy Member
BladeDancer35 zei:
@XYRIS 7 is niet meer in garantie, maar werkt echter nog perfect. Hij heeft plaats moeten ruimen voor een SATA schijf, vandaar verkoop.
Wat Leuven betreft denk ik niet dat dat zal lukken. Ik kan het opsturen met de post, ofwel afhaling in het gentse.
Dit gezegd zijnde, mag ik je bod van 15 euro noteren of niet?

Wanneer sluit je af voor de HD?

BladeDancer35

Legacy Member
Alright, geen probleem, verstond er al niet te veel van. ;-)

@XYRIS, ik sluit af op zondag 21 okt. om 22h, net als voor alle andere onderdelen.

BladeDancer35

Legacy Member
UPDATE: Volgende objecten staan nog te koop:

2. Geheugen MDT DDR1 PC3200 CL2.5, 2*256MB @ 400Mhz
Opmerking: werkt perfect, nooit OC'ed geweest, bulk versie.
Min. --> €15
Meeneem --> €20

5. Grafische kaart Sapphire ATI 9800 PRO met 128MB, AGP 8x
Opmerking: lite retail versie, komt in doos, zonder verdere toebehoren, niet OC'ed, werkt nog steeds fantastisch.
Min.--> €25
Meeneem --> €35

6. Grafische kaart Palit Nvidia mx440 met 64MB, AGP 8x
Opmerking: bulk versie, zelden gebruikt, dus niet OC'ed, werkt naar behoren.
Min. --> €10
Meeneem --> €15

7. Harde schijf Western Digital WD Caviar 80GB met 2MB cache, ATA versie.
Opmerking: geen bad sectors, werkt dus zonder problemen.
Min. --> €15
Meeneem --> €20

Op 6 is er 8€ geboden door Aardappel.
Op 7 is er 15€ geboden door XYRIS.

Afsluitdatum: zondag, 21 oktober om 22h.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan