Archief - Verschillende hardware onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hiroi

Legacy Member
CPU Intel E6600 Dual core VERKOCHT
Meer informatie: http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=1021

Foto: http://img479.imageshack.us/my.php?image=img0498ow6.jpg

CPU is in heel goeie staat, is 10/01/2007 aangekocht bij Codima. Factuur heb ik ook nog. Indien iemand dit wil kan ik er nog een stock koeler bij geven.

minimumprijs: 100€excl
meeneemprijs: 120€excl

Grafische kaart: Asus EN7900GTX VERKOCHT

Meer informatie: http://tweakers.net/productreview/3116

Foto: http://img166.imageshack.us/img166/5412/img0497ck4.jpg

Kaart is in heel goede staat, de kaart is aangekocht op 02/06/2006 in VDH soft te Gent.
Factuur heb ik ook nog.

minimumprijs: 120€excl
meeneemprijs: 130€excl

Harde schijf Diamondmax10 250GB VERKOCHT

Meer informatie:
Model 6L250R0
Pata 133

Foto: http://img251.imageshack.us/img251/1134/img0503eo0.jpg

HD is praktisch nooit gebruikt geweest. Aangekocht op 4/10/2005. Het kasticket heb ik hier ook nog van.

minimumprijs: 30€excl
meeneemprijs: 40€excl


Voeding Antec 500W (EA500)

Meer informatie: http://www.ciao-shopping.nl/Antec_Ea...#productdetail

Foto: http://img249.imageshack.us/img249/8333/img0500tg2.jpg

de voeding zat bij m'n Antec case en is nagelnieuw en nooit gebruitk geweest.

minimumprijs: 35€excl
meeneemprijs: 45€excl


TFT monitor 19”: HP vs 19

Meer informatie: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl...-12117312.html

Foto: http://img64.imageshack.us/img64/2011/img0494fi6.jpg

Scherm is in perfecte staat, het is aangekocht op 12/04/2005. Het kasticket heb ik hier ook nog van.

minimumprijs: 100€excl
meeneemprijs: 120€excl


Adsl modem / router WAG54G

Meer informatie: http://tweakers.net/meuktracker/6425...4G-1.02.2.html

Foto: http://img215.imageshack.us/img215/5953/img0496px8.jpg

Modem is aangekocht op 23/08/2005. Werkt steeds nog naar behoren. Zelfs de LAN poorten zijn nooit gebruikt geweest, enkele het draadloos gedeelte.

minimumprijs: 25€excl
meeneemprijs: 30€excl


Antec case P180

Meer informatie: http://tweakers.net/productreview/1860

Foto: http://img487.imageshack.us/img487/5947/img049qo8.jpg

De case is van 02/06/2006 er zijn wel enkele krasjes op en 1 koeler ontbreekt en enkele vijsjes enzo ontbreken ook. De sleuteltjes om de kast af te sluiten zijn ook niet meer teug te vinden.

minimumprijs: 50€excl
meeneemprijs: 65€excl


Aerocool coolpanel 2 VERKOCHT

meer informatie: http://www.eynstein.nl/index.php?page=product&id=5017

minimumprijs: 10excl
meeneemprijs: 15€excl

Amadeke

Legacy Member
van waar ben je?

@mods: kan dit niet verplicht worden om dit te moeten invullen bij aanmaak account??

Belgianbonzai

Legacy Member
Indien er valt af te spreken in Gent, wat ik wel vermoed aan de hand van winkels opgenoemt:

Aerocool coolpanel2: meeneem indien volledig functioneel (en alle kabels) (gebruikssporen geef ik niet om, tenzij echt zware krassen zijn)
Router: 25 (onder voorbehoud, ik laat iets weten)
HD: 25

Hiroi

Legacy Member
bedankt.

Aerocoolpanel, er mankeer niks aan

hd is dan ook voor u.
wanneer weet ik het van de modem?

Belgianbonzai

Legacy Member
Hiroi zei:
bedankt.

Aerocoolpanel, er mankeer niks aan

hd is dan ook voor u.
wanneer weet ik het van de modem?

Vanavond of morgen, als er iemand anders bied is het geen probleem voor mij though.

Stuur je me al een PM met je adres en GSM nummer? voor die 2 andere zaken.

BladeDancer35

Legacy Member
Meeneemprijs geboden op CPU. Afspreken in Gent mogelijk anders?

Hiroi

Legacy Member
@ amadeke: een van die case koelers van 120mm

@ brainbug: ok

@ Bladedancer35 afspreken in gent is mogelijk, pm me

jabbas

Legacy Member
intresse in cpu ,graka hd,voeding en case(als ontbreken v/d koeler geen problemen geeft)voor 260 euro

Hiroi

Legacy Member
@ jabas: meeneemprijs al geboden van 120€ excl door bladedancer35
meeneemprijs voor hd geboden door brainbug

op de rest kunde wel nog bieden.

BladeDancer35

Legacy Member
Ik bied trouwens ook nog de meeneemprijs op de graka. Afspreken zoals in PM. :)

doc1

Legacy Member
in diene adsl modem kunt ge dus zo een klein kabel die ge splitst waar de telefoon binnenkomt insteken? of hebt ge ook nen ethernet modem nodig omdan via utp te werken? Werkt dat ook met belgacom adsl?

Hiroi

Legacy Member
ge kunt rechtsteek van uwe telefoonaansluiting naar die modem geen geen andere toestellen nodig. Het werkt met Belgacom adsl

phixiuZ

Legacy Member
Geen slechte sectoren op die HD veronderstel ik? Mogelijk interesse, maar een HD opsturen is nogal gevaarlijk, niet?

Btw, een geluk dat uwen vorige topic gesloten is, 't heeft mij wel een infraction gekost maar soit :p. Nu alleen al is uw graka buiten voor 130€ ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan