Juve9le
Legacy Member
heb ik hier dus al een tijdje liggen.
is nog in verpakking
alleen afhaling
nieuwprijs = 300+€
offtopic/onzin/belachelijke boden (onder helft nieuwprijs) = report
hier is al eens een topic over geweest, maar blijkt dat de persoon die het hoogste bod had voor 2 weken op vakantie is.
Staat nu dus weer open, hoogste bod is momenteel €185, indien voor 10okt geen hoger bod komt gaat ie naar de vorige bieder.
alleen boden of terecht geïnteresseerde vragen worden toegelaten
is nog in verpakking
alleen afhaling
nieuwprijs = 300+€
offtopic/onzin/belachelijke boden (onder helft nieuwprijs) = report
hier is al eens een topic over geweest, maar blijkt dat de persoon die het hoogste bod had voor 2 weken op vakantie is.
Staat nu dus weer open, hoogste bod is momenteel €185, indien voor 10okt geen hoger bod komt gaat ie naar de vorige bieder.
alleen boden of terecht geïnteresseerde vragen worden toegelaten