Archief - Volledige Config

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

B-Rabbit

Legacy Member
Te koop:

AMD 64 X2 3800+ Dual core processor + koeler
Richtprijs : 250 euro / Meeneem 275 euro

MSI k8N NEO 4 F moederbord
Richrprijs : 65 Euro

MSI NX 7800 GT 256 Mb
Richtprijs : 250 Euro


Alles in bijna nieuwe staat, nog geen 2 maand oud. Reden van verkoop is simpel, doe het allemaal weg voor aankoop laptop, dus geen mankementen, alles werkt prima . met beetje spijt wel maja.
prijzen zijn overeen te komen. Op alles geld nog een 2j durende garantie bij Itware ( sint niklaas )
alles nog in originele verpakking + toebehoren

duploxxx

Legacy Member
volledige stepping van de proc?

de gegevens die op de cpu staan, nogal belangrijk voor diegene die er net ietsje meer uit wil halen

duploxxx

Coolrunner

Legacy Member
B-Rabbit zei:
Te koop:

AMD 64 X2 3800+ Dual core processor + koeler
Richtprijs : 250 euro / Meeneem 275 euro

200€ excl aangetekende verzending .... ruil met opleg zal zekers geen optie zijn ?

brechtvm

Legacy Member
220 € voor die cpu.. (afgehaald natuurlijk)
eventueel opleg bij ram latje van corsair (512mb met tccd) ?
(ik geef u dus dit latje+opleg in ruil voor uw cpu :))
(ben ook van zottegem ;))

brechtvm

Legacy Member
@ seifer : verkoper is dit weekend niet thuis, dus vermoedelijk geen internet ook ?!

brechtvm

Legacy Member
seifer- zei:
i'll help you ;)

zn moederbord :
MSI K8N Neo4 FI (PCI-E, s939, nForce4 ultra, DDR400, SATA2, Firewire, 7.1 Audio)

en aangezien zn graka wss compatibel zal zijn met zn mobo, zal het dus vermoedelijk wel PCI-E zijn :)


voila :)

seifer-

Legacy Member
bedankt, had niet zover gekeken ;).
200 euro voor die kaart, kan ze komen halen in zottegem

B-Rabbit

Legacy Member
ja ben er terug, idd die kaart is PCI express.
200 euro is nu al 3 keer geboden dus wie eerst komt eerst word bediend he :p
tenzij een hoger bod natuurlijk

2.DIE.4

Legacy Member
450€ voor de 3 onderdelen, indien gewenst vandaag nog afgehaald.

CubeCuyp

Legacy Member
250 afgehaald op die 3800+ als em boxed is + minstens kopie vd factuur erbij :)

ik heb nog een LianLi PC7323 staan... geen interesse voor zekers?

brechtvm

Legacy Member
cpu is ondertusse in mijn hande :)
srry guys...
(2,4 @ 1,4 - 2,6 @ 1,45 (still testing...))

(maar kga dus mn opteron146 wss wel wegdoen :) > 2,7 @ 1,4 vCore & 3,2 @ 1,6 vCore > beiden onder lucht)

seifer-

Legacy Member
Zou je hem anders kunnen verwittigen van dit bod of mij zijn msn adres PM'en.
Bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan