Archief - Volledige Dual Xeon setup, Raidcontroller, HD's, ....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Metalhead

Legacy Member
Idd, HD's, graka en RAM verkocht

Metalhead zei:
1. Board + cpu's + koelers + voeding : 350€
2. 4*160Gb SATA Samsung : 200€ (sold aan piotke)
3. BC4852 8 poorts raid controller : 250€
4. Graka : 20€ (sold aan piotke)
5. 2*512MB geheugen : 50€ sold aan piotke
6. 80Gb SATA Hitachi : 30€ sold aan piotke

SuSEQ

Legacy Member
'k Had die voedingen ook al gevonden, maar 'k heb besloten mijn centjes nog even bij te houden... Merci voor 't aanbod. :)

Gr, SuSEQ

Metalhead

Legacy Member
ff een update :

Ik heb deze morgen bericht gekregen van een andere member hier, dewelke mij meedeelde dat een vriend van hem het moederbord, cpu's, koelers en voeding wilde overkopen. Deze persoon is zelf geen member hier op het forum, dus kon hij ook moeilijk een bod doen.
Ik heb ondertussen telefonisch contact gehad met deze persoon, en hij zal dus de betreffende onderdelen van mij overkopen.

Blijft dus enkel nog over :

3. Raidcore BC4852 8 poorts raid controller : 250€

Desolation Angel

Legacy Member
Metalhead zei:
Niemand interesse in de Raid controller?

Nofi, maar hoeveel da ding ook nieuw kost, ik denk da er weinig volk interesse heeft om 250EUR voor ne volledig hostbased RAID-5 controller aan te schaffen. Das ne performancedrop da ni schoon is

[MgC]Hammer

Legacy Member
openingsbod 150 euro, om het op gang te trekken, waar af te halen?

brechtvm

Legacy Member
1. Board + cpu's + koelers + voeding : 350€

> is dit nog te koop ?

kwil zonder voeding alvast 200€ géven...(startbod)

(superpi tijd van dit systeem = ?)


> oopz is blijkbaar al verkocht ? (had dit niet gemerkt)

Ik heb deze morgen bericht gekregen van een andere member hier, dewelke mij meedeelde dat een vriend van hem het moederbord, cpu's, koelers en voeding wilde overkopen. Deze persoon is zelf geen member hier op het forum, dus kon hij ook moeilijk een bod doen.
Ik heb ondertussen telefonisch contact gehad met deze persoon, en hij zal dus de betreffende onderdelen van mij overkopen.

gerthethert

Legacy Member
lol brecht 200 euro voor dual xeon + kickass coolers,
gij zijt echt cheap :)

gerthethert

Legacy Member
brechtvm zei:
1. Startbod
2. Zonder voeding ;)
3. Ben toch al te laat

lol, hopelijk bied gij nooit als ik dingen verkoop,
hoe telt gij dan: 100 euro voor het bord, 50 per cpu en coolers (die 50 euro per stuk nieuw kosten wilde er voor niets bij),
van die boden zijn echt wel hilarisch zenne,

Gert

[MgC]Hammer

Legacy Member
bod ingetrokken, duurt me te lang, heb al nieuw besteld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan