Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) Ik zit zelf op de UH, dus kunnen we eventueel daar ergens afspreken volgende weekSiskos zei:@ xackitt, ik zit in de xios van diepenbeek op school (op de universitaire caompus dus)
En zondag ben ik normaalgezien op de computerbeurs in hasselt te vinden.
@Subwoofer maak er 19€ van en ik accepteer je bod. (Zolang XerberuZ niet hoger bied natuurlijk).
. Heb interesse in één van de ATA-schijven.. Ik laat nog iets weten.