Archief - Volledige pc & extra onderdelen (aparte stukken)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Siskos

Legacy Member
Creative Live! 24bit External
€10 door een vriend van mij VERKOCHT

Abit nf7-s
€20 door Michiel0912 VERKOCHT

Creative Soundblaster Live 5.1 Digital
Creative SoundBlaster Live! 1024
€6 door -brucken- VERKOCHT

Jullie ontvangen zometeen een pm!

XerberuZ

Legacy Member
Akasa Fancontroller Min 10€
=> 4 channel, 2 tempsensors er nog bij
=> Lcd display
=> verschillende plaatjes voor vanvoor erop te zetten (zwart staat erop)
=> 7-12v
bodje van 10€ excl.

Subwoofer

Legacy Member
Fotoke van die Akasa uv blauw fans 80mm...

Hoeveel incl verzending voor alle 3?

grtz

Siskos

Legacy Member
Verzending van de fans goh, als ik ze in een doosje moet steken valt het onder kilopost en is het dus 4.30, laten we zeggen 9€ incl?
Je krijgt er 3 van die 3pins naar 4pins powerconvertors bij. (maar 2 te zien op foto)
Oftewel moet ik ze in zo een envelop sturen maar ik denk niet dat dat zo veilig is.

Foto van nu
Foto van in pc met blacklight
Foto van in pc met blacklight 2

Bod op de akasa fancontroller is genoteerd.
Heb er ook maar een foto van genomen.
Je krijgd er alles bij wat op de foto staat (excl batterijen :p)
Momenteel vind ik wel het originele doosje niet en daar zit zo een klein sleuteltje in voor de fronts te vervangen.
Maar dat is zo een sleuteltje waar ze ook klinken op deuren mee vastdraaien dus kan je overal vinden.
*edit heb nog een 3de tempsensor gevonden*
Foto fancontroller akasa

Subwoofer

Legacy Member
Akasa Fancontroller en 3 Uv-Blue Akasa Fans

15€ Incl

Edit* 17,50€incl

Siskos

Legacy Member
@ xackitt, ik zit in de xios van diepenbeek op school (op de universitaire caompus dus)
En zondag ben ik normaalgezien op de computerbeurs in hasselt te vinden.

@Subwoofer maak er 19€ van en ik accepteer je bod. (Zolang XerberuZ niet hoger bied natuurlijk).

Subwoofer

Legacy Member
De gulden middenweg...

18,25€

Fans en controller passen toch op elkaar niet?

Siskos

Legacy Member
Ok dan €18.25 genoteerd, passen inderdaad op elkaar, je kan gewoon 3pins fans aansluiten op de fancontroller.

Zitten wel geen verlengsnoertjes bij de fancontroller (waren er niet bij toen ik hem kocht).

Review van de fancontroller
Nu ik dat zo lees heb ik er een hoop niet bijgehad, had ik dat toen geweten was ik terug gegaan.
(Had enkel de fancontroller, temp sensors, faceplates en schroefjes)

Subwoofer

Legacy Member
Als het nodig zou zijn koop ik die verlengsnoertjes wel apart

heb deze wel dringend nodig wanneer sluit je af?

Siskos

Legacy Member
Omdat je hem dringend nodig hebt zal ik de afsluit zetten op morgenmiddag 12.00h.
Dan kan ik hem zaterdagmorgen nog verzenden.

XerberuZ

Legacy Member
ik ga hier niet overbieden vermits ik deze middag hier geen bod op gedaan heb :s

Subwoofer

Legacy Member
Hou deze anders nog open tot morgenmiddag 15u00 dan heb ik gedaan met werken en kan ik indien nodig nog overbieden, maar denk niet dat dat het geval zal zijn zo te zien...

Siskos

Legacy Member
Zal de afsluittijd dan zetten op 15.00h maar idd denk niet dat er nog veel geboden gaat worden :p

xackitt

Legacy Member
Siskos zei:
@ xackitt, ik zit in de xios van diepenbeek op school (op de universitaire caompus dus)
En zondag ben ik normaalgezien op de computerbeurs in hasselt te vinden.

@Subwoofer maak er 19€ van en ik accepteer je bod. (Zolang XerberuZ niet hoger bied natuurlijk).
Ik zit zelf op de UH, dus kunnen we eventueel daar ergens afspreken volgende week :). Heb interesse in één van de ATA-schijven.. Ik laat nog iets weten.

FedNotes

Legacy Member
XfX GeForce Fx5600xt Min 20€

is deze nog te koop?
eventueel af te halen in Bilzen?

Siskos

Legacy Member
@xackitt idd je laat maar iets weten

@FedNotes, is inderdaad nog te koop afhalen in bilzen is mogelijk.
Bod genoteerd.

Subwoofer

Legacy Member
deadline is verstreken dacht ik...

stuur me een pm met je gegevens, grtz ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan