Archief - Volledige PC, met alles erop en eraan ! :-)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknyske

Legacy Member
Configuratie van PC is de volgende:
- CPU: AMD Athlon 64 3500+ Socket939 (Venice Core)
- CPU-cooler: Arctic Cooling, snelheid geregeld door mobo (=> geruisloos)
- MOBO: MSI K8 NEO2 Platinum
Dit is zowat het meest luxeuze mobo met Nvidia NForce 3 Ultra-chipset.
Ondermeer volgende features:
* AGP-slot, meerdere PCI-sloten
* 2 PATA/IDE en 4 SATA-poorten
* 2 Gigabit ethernet-poorten
* onboard 7.1 audio met analoge zowel als digitale (optische en coaxiale) uitgangen
* onboard USB2 en IEEE1394 (Firewire)
* de gebruikelijke legacy-mobo-poorten (PS2 - serial - parallel)
Volledige specs zijn hier te vinden:
KLIK
De fan op de northbridge heb ik zelf vervangen door een passieve en dus geruisloze koelvin van Zalman.
- GRAKA: Nvidia Geforce 6600 GT van Gigabyte met 128 MB RAM en 128-bits RAM-interface, VGA, DVI en Tv-out.
- RAM: 1024 MB PC3200/DDR400 in dual channel config.
- HD: Minimaal 200 GB (Maxtor of WD), 8 MB cache, getest en 100% in orde.
- DVD-writer: NEC 16-speed
- KAST: midi tower-formaat met 4 grote en minstens 3 kleine vakken, power supply van 300W en powercable

De volgende accessoires zijn ook inbegrepen:
- Muis en toetsenbord.
- Bijpassende monitor met volledig vlak CRT-scherm, naar keuze:
21" COMPAQ P1100, max. resolutie: 1920 x 1440 / 80 Hz, 2 VGA-ingangen en ook ingebouwde USB-hub, Sony Trinitron NF-beeldbuis, kleur: beige
19" IBM P97, max resolutie 1600 x 1200 / 70 Hz, 1 VGA-ingang, Sony Trinitron NF-beeldbuis, kleur: zwart
- Luidsprekerset Creative Labs FourPoint Surround Sound.

=> Meeneemprijs voor het geheel: ik dacht aan een 240 eurokes ?
Er mag geboden worden onder de meeneemprijs, ik zie dan wel waar we geraken...
Deze PC wordt bij voorbaat als één set verkocht, dus inclusief de accessoires.
PC en de accessoires los gaat ook.
Wat mij betreft mag je echter ook bieden op losse onderdelen, ik zie dan wel waar we uitkomen...

=> Desgewenst kan er hier of daar nog wel wat veranderd worden aan de config. (TV-kaart erbij ?)

=> Deze PC is tip-top in orde, heb hem alleen niet meer nodig !
=> Afhaling in Vilvoorde.

Bieden maar !

aGressive

Legacy Member
- CPU: AMD Athlon 64 3500+ Socket939 (Venice Core)
- CPU-cooler: Arctic Cooling, snelheid geregeld door mobo (=> geruisloos)
- MOBO: MSI K8 NEO2 Platinum
- VGA 6600GT

= 75?

Teknyske

Legacy Member
aGressive zei:
- CPU: AMD Athlon 64 3500+ Socket939 (Venice Core)
- CPU-cooler: Arctic Cooling, snelheid geregeld door mobo (=> geruisloos)
- MOBO: MSI K8 NEO2 Platinum
- VGA 6600GT

= 75?

Hmmm... Beetje weinig vind ik.

Voor 90 eurokes exclusief zou ik zeggen: deal ! ;)

Teknyske

Legacy Member
sebbonny zei:
Welke soort hdd is het?

Normaal gezien SATA, maar als je liever een PATA/IDE-schijf zou hebben, dat kan ook !

Uiteraard gaat het om 7200 rpm schijven.
Deze zijn nagenoeg geruisloos.

Heb je interesse in de hele PC of is het jou eerder om een losse HD te doen ?

sebbonny

Legacy Member
Teknyske zei:
Normaal gezien SATA, maar als je liever een PATA/IDE-schijf zou hebben, dat kan ook !

Uiteraard gaat het om 7200 rpm schijven.
Deze zijn nagenoeg geruisloos.

Heb je interesse in de hele PC of is het jou eerder om een losse HD te doen ?

Kheb nog een sata hddtje van doen :)

Is dit dan een van 200gb? ;)

Zilla

Legacy Member
ik bied 160 op de pc, zonder assecoires indien mogelijk (geen toestenbord, muis, scherm of luidsprekers nodig)
zit er een win xp licentie bij? waarschijnlijk niet omdat het niet vermeld is? :)
boekjes, cd's en dergelijke er nog bij?

Teknyske

Legacy Member
Update:
=> PC staat nu ook te koop op volgende plaatsen:
KLIK
KLIK

=> PC is geïnstalleerd (Windows XP Pro SP2) en gebruiksklaar.

=> Toebehoren zoals boekjes, CDs, en de originele verpakking zitten er ook bij.

Bieden maar !

sebbonny

Legacy Member
Teknyske zei:
Update:
=> PC staat nu ook te koop op volgende plaatsen:
KLIK
KLIK

=> PC is geïnstalleerd (Windows XP Pro SP2) en gebruiksklaar.

=> Toebehoren zoals boekjes, CDs, en de originele verpakking zitten er ook bij.

Bieden maar !

check pm => ivm met mijn gezocht thread :-)

Teknyske

Legacy Member
Zilla zei:
ik bied 160 op de pc, zonder assecoires indien mogelijk (geen toestenbord, muis, scherm of luidsprekers nodig)
zit er een win xp licentie bij? waarschijnlijk niet omdat het niet vermeld is? :)
boekjes, cd's en dergelijke er nog bij?

Ben je eventueel ook bereid om de hele set inclusief alle accessoires te nemen ?
Zo ja, voor welke prijs ?

Zilla

Legacy Member
wel muis en toetsenbord en luidsprekers wil ik er nog wel bijnemen, maar zo een scherm, daar kan ik echt niks mee beginnen ;) sorry
ik geef je dan 190 € (ik werk in vilvoorde, dus vervoer no problem :) )

Teknyske

Legacy Member
Zilla zei:
wel muis en toetsenbord en luidsprekers wil ik er nog wel bijnemen, maar zo een scherm, daar kan ik echt niks mee beginnen ;) sorry
ik geef je dan 190 € (ik werk in vilvoorde, dus vervoer no problem :) )

OK, 190 euro voor set zonder monitor is genoteerd !

Aan alle andere geïnteresseerden zou ik zeggen:
Laat snel van je horen ! :D

Teknyske

Legacy Member
Teknyske zei:
OK, 190 euro voor set zonder monitor is genoteerd !

Aan alle andere geïnteresseerden zou ik zeggen:
Laat snel van je horen ! :D

Up ! - Date:
Voorkeur gaat momenteel uit naar dit bod van 190 eurokes (voor set zonder monitor) !

Ik sluit af morgenavond (dinsdag 04/12) om 22u !

:crazy: Dus als je deze PC wilt, laat dan van je horen ! :) :crazy:

sebbonny

Legacy Member
Teknyske zei:
Up ! - Date:
Voorkeur gaat momenteel uit naar dit bod van 190 eurokes (voor set zonder monitor) !

Ik sluit af morgenavond (dinsdag 04/12) om 22u !

:crazy: Dus als je deze PC wilt, laat dan van je horen ! :) :crazy:

heb je mn overschrijving al ontvangen voor de hdd? grtz :)

Teknyske

Legacy Member
sebbonny zei:
heb je mn overschrijving al ontvangen voor de hdd? grtz :)

Jaja, die HD gaat morgen op de post !

PS:
Best PM sturen voor dergelijke zaken, maar bon, toch bedankt voor de free up ! :niceone:

tyve

Legacy Member
Ok, wacht eerst deze: geraakt die kaart tot bij mij in Leuven? Anders heeft het geen zin...

Teknyske

Legacy Member
tyve zei:
Ok, wacht eerst deze: geraakt die kaart tot bij mij in Leuven? Anders heeft het geen zin...

Dat is geen probleem, ben regelmatig in het Leuvense. ;)

Maar ik heb momenteel al een bod van 190 euro voor de gehele PC-set zonder scherm, dus jouw bod op die 6600GT zou dan wel echt de moeite moeten zijn.... :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan